ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادستان زاهدان به اتهام "اقدام خلاف وحدت" عليه ايرانسل اعلام جرم کرد

محمد مرزيه، دادستان زاهدان عليه

محمد مرزيه، دادستان زاهدان عليه ايرانسل به دليل برگزاری مسابقه‌ای که گفته شده "خلاف وحدت"‌شيعه و سنی است، اعلام جرم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرزيه گفت: "در راستای فرمايشات رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت حفظ وحدت و پرهيز از اختلاف‌افکنی در بين مسلمانان، دادستانی زاهدان به عنوان مدعی‌العموم، عليه شرکت ايرانسل که اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با محتوای خلاف وحدت کرده، اعلام جرم کرده است."

ايرانسل که يکی از اپراتورهای موبايل در ايران است در مسابقه‌ای سوالی را درباره "فريب‌خوردگان شيطان" مطرح کرده بود که يکی از پاسخ‌های اعلام شده، عمر بن خطاب، خليه دوم اهل سنت بود.

شرکت ايرانسل به دليل برگزاری اين مسابقه عذرخواهی کرده است.

پيشتر نيز مولوی عبدالحميد، امام جمعه اهل سنت زاهدان با متهم کردن شرکت ايرانسل به "اهانت به عمر" گفته بود: "در مسابقه يکی از شرکت‌های وابسته به ايرانسل به بزرگان اسلام اهانت شده است، توصيه من به همه شرکت‌ها اين است که هرگز اسباب تفرقه و نارضايتی مردم را فراهم نکنند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.