ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران سرکوب پناهجویان ایران از سوی استرالیا را پیگیری می‌کند

حسن قشقاوی، معاون پارلمانی، کنسولی

حسن قشقاوی، معاون پارلمانی، کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه از پیگیری ایران در رابطه با سرکوب پناهجویان معترض ایرانی در یک اردوگاه تحت کنترل استرالیا خبر داد.

او به خبرگزاری خانه ملت گفت که هفته گذشته معاون وزیر امور پناهندگان استرالیا در سفری به تهران، بحث جلوگیری از مهاجرت‌های غیر قانونی را مطرح کرد.

قشقاوی دلیل وضع مقررات سخت‌گیرانه‌تر برای پناهجویان در استرالیا را رقابت‌های درون حزبی در این کشور عنوان کرد.

او با تاکید بر اینکه وزارت امورخارجه ایران مخالف هرگونه دیپورت اجباری است٬ گفت: "بعضی از دانه پاشی‌های رسانه‌ای باعث می‌شود که برخی افراد تحت جوسازی‌ها برای کار و تحصیل به کشورهای همچون استرالیا بروند که بعد از چند سال حضور در اردوگاه‌ها موفق به اخذ پناهندگی نمی‌شوند و آنها را دیپورت اجباری می‌کنند."

پلیس استرالیا جمعه شب،۲۸ تیر ماه (۱۹ ژوئیه) جاری ۱۲۷ تن از پناهجویانی که در اردوگاه پناهندگی جزیره نائورو شورش کرده بودند، بازداشت کرد. بر اساس اخبار منتشر شده شمار زیادی از پناه‌جویان این اردوگاه ایرانی هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • behrooz

    حتما خواستار بازگشت آنها و ارسال بزندان اوین شده اند؟!