ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آیت‌الله خامنه‌ای: به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستم

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران می‌گوید که به مذاکره با آمریکا "خوش‌بین" نیست و آمریکایی‌ها "غيرقابل اعتماد و غيرمنطقی" هستند.

او روز يکشنبه ۳۰ تيرماه در دیدار با مقام‌های ارشد ایرانی گفت: "در ابتدای امسال هم گفتم که به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستم، اگرچه در سال‌های گذشته مذاکره در مسائل خاصی همچون عراق را منع نکردم."

رهبر جمهوری اسلامی با بیان اینکه آمریکایی "در برخوردهایشان صادق نیستند"، اضافه کرد: "موضع گیری مسئولان آمریکایی در همین چند ماه گذشته، بار دیگر ضرورت خوش بین نبودن به آنها را تأیید کرد."

در هفته‌های اخیر مقام‌های مختلف آمریکایی طی سخنانی جداگانه درباره رابطه با ایران اظهار نظر کرده و خواستار مذاکره ایران و آمریکا شده‌اند.

علی خامنه‌ای در این جلسه که با حضور افرادی همچون حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب، احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، علی لاریجانی رئیس مجلس و صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه برگزار شد، خطاب به مسئولان ارشد دستگاه‌های دولتی گفت: "در تعامل با دنیا، هنر این است که بتوانید راه خود را ادامه دهید بدون آنکه طرف مقابل بتواند مانع حرکت شما بشود و اگر تعامل با دنیا منجر به برگشت از مسیر شود، یک خسارت است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • دولت یازدهم در صحنه پرتنش سیاست خارجی | خبرگزاری موج سبز

    [...] جمهوری اسلامی اخیراً بار دیگر در دیدار با مسئولان حکومتی گفته است: «به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستم، اگرچه در [...]

  • محمد 110

    حضرت آقا با این جملات آخر، آب پاکی را روی دست همه امیدواران به بهبود اوضاع ریختند و بهانه بسیار خوبی به دست محافل تندرو در آمریکا و اسرائیل دادند تا بار دیگر بر بی ثمری مذاکره با ایران تأکید کنند. فراموش نکنید که در تابستان سال 67 هم آقایان فقط زمانی حاضر به پذیرش قطعنامه شدند که در بدترین شرایط قرار گرفتند و تا سقوط کشور و مهمتر از آن، سقوط "نظام" فاصله ای نمانده بود. در وضعیت فعلی هم، چون هنوز به لبه پرتگاه نرسیده ایم پس میتوانیم تا چند صباح دیگر "مقاومت" کنیم. بنابراین باید همچنان به لجاجت خود ادامه دهیم.

  • Majid

    یادمان نرود فرش صورتی استقبال پهن کردن برای نیروهای اشغالی آمریکایی توسط جمهوری خامنه ای در عراق و آنهم در روز اول بعد از اشغال را!  وقتیکه کسی از بینش همچون محمد رضا پهلوی فقط یک بینی بزرگ در صورت داشته باشد خوش و بد بودنش چه فرقی میکند؟