ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران در آیینه رسانه های جهان؛ اعتراضات کارگری: چالش های دولت جدید (لس‌آنجلس تایمز)، آیا اسلام سیاسی قابلیت پذیرش دمکراسی را دارد؟ (وست آلگماینه سایتونگ) و دو هزار نفر از کارکنان فوکوشیما درمعرض خطر سرطان تیروئید (لوموند)

"آیا اسلام سیاسی قابلیت پذیرش دمکراسی را دارد؟" از« وست آلگماینه سایتونگ» آلمان به افزایش شکاف بین حاکمان و فعالان جامعه مدنی و ظرفیت پذیرش دموکراسی در دین در سه کشور، ایران، ترکیه و مصر می پردازد.

روزنامه نیویورک تایمز در مقاله‌ای به اعتراضات کارگری ایران و چالش‌های دولت جدید پرداخته است و دستمایه این مقاله را کارگران فولاد زاگرس کردستان قرار داده است.
«آیا اسلام سیاسی قابلیت پذیرش دمکراسی را دارد؟»، عنوان مقاله‌ای است که در «وست آلگماینه سایتونگ» آلمان منتشر شده و به افزایش شکاف بین حاکمان و فعالان جامعه مدنی و ظرفیت پذیرش دموکراسی در دین در سه کشور، ایران، ترکیه و مصر می‌پردازد.
در مقاله‌ای منتشر شده در روزنامه لوموند پژوهش تازه ای درباره خطر ابتلا به سرطان تیروئید بین دو هزار از کارکنان فوکوشیما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.