ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئيس قوه قضائيه: سکولارها دوباره سر برآورده‌اند

صادق آملی لاريجانی، رئيس قوه

صادق آملی لاريجانی، رئيس قوه قضائيه ايران رئيس قوه قضاييه در جلسه امروز مسئولان عالی قضايی گفت سکولارها دوباره سر برآورده‌اند.

به گزارش اداره‌ کل روابط‌ عمومی و تشريفات قوه قضائيه، آملی لاريجانی که همچون ديگر رهبران جمهوری اسلامی از رويدادهای پس از دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری به‌عنوان "فتنه" ياد می‌کند، گفت: "در اين مدت اخير کسانی که اهل فتنه سال ۸۸ و در جريان اصلاحات قائل به سکولاريزه شدن کشور و سياست بودند و راه امام را بر نمی‌تافتند دوباره سر برآورده‌اند و گويی افعی جانشان گرما خورده است و به جنبش افتاده‌اند."

وی افزود: "تمام افراد و گروه‌های سياسی که در فتنه سال ۸۸ و جريانات مربوط به دوران اصلاحات در مقام جانشين ساختن سکولاريسم به‌جای آموزه‌های اسلام و قرآن بودند بايد بدانند که آن دوران به سر آمده و ديگر نمی‌توانند سربرآورند."

رئيس قوه قضائيه با بيان اين‌که "وضع سياسی کشور به گونه‌ای نيست که مجال فعاليت‌های مديريتی برای آن‌ها باشد"، تأکيد کرد: "تمام مسئولان و دست اندرکاران نيز بايد در جهت‌گيری‌های سياسی خود در مسير اصلی انقلاب و اسلام گام بردارند و مسير را اشتباه نروند چرا که در غير اين صورت ملت ايران به آنان اجازه حرکت نخواهد داد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • cyrus

    شماها افعی  وار بجان ملت ایران افتاده اید و هرروز جوانان را بخاک و خون میکشانید. 

  • Majid

    لیاقت و استعداد و صداقت را نه سکولاریسم به ارمغان می آورد و نه مسلمانیسم و نه هر ایسم دیگر . نمونه بارز آن خود رییس قوه قضاییه است که آن قوه را با بی لیاقتی خود به مسخره گرفته است. بیداریسم که نیست جان در عذاب است.