ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجله دیده‌بان زنان: سومین نشست هم‌اندیشی زنان و «طرح معیار انتخاب وزرای آینده»

در این مجله بیانیه‌ای که از سوی فعالان حقوق زنان درباره کابینه جدید ایران صادر شده است و نظرات فعالان زن در سومین نشست هم‌اندیشی زنان بررسی می‌شود.

شماری از فعالان حقوق زنان در ایران که در دو ماه گذشته، تحت عنوان «هم‌اندیشی زنان» گرد هم آمده‌اند، در سومین جلسه خود که ۲۹ تیرماه جاری برگزار شد، «طرح معیار انتخاب وزرای آینده» را در دستور کارشان قرار داده‌اند.
«هم‌اندیشی زنان» که اولین گردهمایی طیف‌های مختلف زنان بعد از سرکوب جامعه مدنی در دور دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد است، در دو جلسه‌ای که پیش و پس از یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار کرد، موضوع طرح مطالبات زنان و پیگیری آن را مطرح کرد.
شرکت‌کنندگان در این نشست در پی پیشنهادی که در جلسه یازدهم تیرماه برگزار شد، با صدور بیانیه‌ای به دنبال طرح دیدگاه‌هایشان درباره معیارهای مورد نظرشان درباره وزرای آینده کابینه و چگونگی برنامه‌ریزی برای تحقق این خواسته هستند.
در مجله دیده‌بان زنان این هفته در گفت‌وگو با منصوره شجاعی، فعال حقوق زنان به بررسی و ارزیابی «طرح معیار انتخاب وزرای آینده» پرداخته‌ایم.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.