ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آیت‌الله خامنه‌ای خواستار عذرخواهی معترضان به انتخابات جنجال‌برانگیز سال ۸۸

انگیزه آیت‌الله علی خامنه‌ای از این گفته‌ها چیست؟ از چه کسانی خواسته که عذرخواهی کنند؟ آیا چهار سال پس از سرکوب معترضان، با آمدن دولت و رییس‌جمهور تازه، تغییری در شرایط زندانیان سیاسی ایجاد خواهد شد؟

حسن شریعتمداری

آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار سالانه‌اش با گروهی از دانشجویان ایران، خواستار عذرخواهی معترضان به انتخابات جنجال‌برانگیز سال ۸۸ شد. رهبر جمهوری اسلامی ایران گفت: «بارها و بارها این سوال را نه در مجامع عمومی بلکه به شکلی که قابل پاسخ دادن باشد، مطرح کرده‌ایم، پس چرا جواب نمی‌دهند چرا عذر خواهی نمی‌کنند؟»
آیت‌الله خامنه‌ای پرسید: «درجلسات خصوصی می‌گویند تقلبی رخ نداده. پس چرا و به چه علت کشور را دچار آن ضایعات کردید و به لبه‌ی پرتگاه بردید؟ علی خامنه‌ای همچنین گفت : «می‌دانید اگر در فتنهٔ ۸۸ خدا کمک نمی‌کرد و گروه‌های مردمی به جان هم می‌افتادند کشور به چه روزی می‌افتاد؟»
انگیزه آیت‌الله علی خامنه‌ای از این گفته‌ها چیست؟ از چه کسانی خواسته که عذرخواهی کنند؟ آیا چهار سال پس از سرکوب معترضان، با آمدن دولت و رییس‌جمهور تازه، تغییری در شرایط زندانیان سیاسی ایجاد خواهد شد؟

این پرسش‌ها را ایرج ادیب‌زاده با حسن شریعتمداری، فعال سیاسی در آلمان مطرح کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • jamal

    هزاران نفر زندان و  دها نفر شکنجه و مورد تجاوز قرار گرفتند حالا از ایشان عذر بخواهند؟  کسانیکه در آوردن پاسدار احمدی نژاد  و غارت و چپاول صدها میلیارد دلار دست داشته اند باید محاکمه شوند. 

  • afshin

    خیلی بیخود کردن. این جنایتکار تا کی فکر میکنه این مزخرفات خرد مردم میده. اماده *** اویز شدن باش و ان بزودی سراغتان میاید.