ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تشکيل کمپين مخالفت با عبدالرضا رحمانی فضلی به عنوان وزير کشور دولت روحانی

با مطرح شدن نام عبدالرضا

با مطرح شدن نام عبدالرضا رحمانی فضلی به عنوان وزيرکشور احتمالی دولت حسن روحانی، رئيس‌جمهور منتخب ايران، کمپين‌هايی در شبکه‌های اجتماعی در مخالفت با حضور وی در کابينه دولت آينده راه‌اندازی شده است.

رحمانی فضلی، چهره‌ای اصولگرا و از نزديکان علی لاريجانی، رئيس مجلس ايران محسوب می‌شود.

تارنمای جنبش راه سبز (جرس) نيز گزارش داده که لاريجانی به طور ضمنی به اطرافيان روحانی گفته شرط رأی اعتماد مجلس به وزرای پيشنهادی دولت آينده اين است که وزارت کشور به رحمانی فضلی سپرده شود.

مخالفان رحمانی فضلی می‌گويند وی در دوره‌ای که در صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران مشغول به کار بوده، ساخت برنامه‌های متعددی عليه اصلاح‌طلبان را هدايت می‌کرده است.

به گفته مخالفان، چون وزارت کشور نقش عمده‌ای در تأمين آزادی‌های سياسی و اجتماعی و اداره کشور دارد، سپردن آن به رحمانی فضلی باعث ناکارآمدی دولت حسن روحانی خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رشید قنبرزاده

    واقعاً من مخالف این وزیرم چون کلیدی ترین وزیر دست سخت ترین آدمه واز اصولگرایانه

  • mehran

    ظاهرا هرکدام از برادران  دست اندرکار بیت یکنفر وزیر در کابینه دارند؟!

  • اردشیر کاملی

    یک نکته ظریفی در انتخاب وزرای آقای روحانی وجود دارد. ایشان چرا با افراد مهمی چون رهبر و لاریجانی که به وی رای نداده اند مشورت می کند و مهمتر اینکه حرف آنها را گوش می کند ولی حرف ما میلیون ها نفر ایرانی را که به وی رای داده ایم پشیزی نمی گیرد. بهر حال ملت ایران صبور است وبقول معروف این نیز بگذرد.