ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"جلوگيری از فعاليت خبرنگاران درباره حادثه کارون"

به دنبال کشته شدن ۱۲

به دنبال کشته شدن ۱۲ نفر بر اثر سقوط مينی‌بوس به سد کارون سه، از فعاليت خبرنگاران در محدوده اين حادثه جلوگيری شد.

به گزارش تارنمای محلی بختياری (ايبنانيوز)، "عوامل ناشناس از ادامه فعاليت خبرنگاران محلی در دهدز و نوار ساحلی درياچه سد کارون سه ممانعت به عمل آورده و ارتباط خبری اين منطقه با دنيای خارج قطع شده است."

بر پايه اين گزارش "همزمان با ممانعت از ادامه فعاليت خبرنگاران محلی در دهدز، اينترنت اين منطقه به طور ناگهانی قطع شده است و اختلال در شبکه تلفن همراه افزايش يافته است."

خان‌علی حسينی از "آگاهان محلی" گفت: "يدک‌کش شرکت توسعه منابع آب و نيروی ايران که (روز چهارشنبه ۹ مرداد) به سوی روستاهای سادات حسينی، شيوند، غريبی ها و ميراحمد در حرکت بود، حوالی ساعت ۱۷:۱۵ در لحظه پهلو گرفتن در ساحل درياچه سد کارون سه، با صخره برخورد نمود و تکان شديد موجب شد که مينی بوس که در عرشه يدک‌کش قرار داشت، به گوشه‌ای پرتاب شود و با سرنشينان خود به درون آب فرو رود."

اينبانيوز می‌گويد: "شرکت توسعه منابع آب و نيروی ايران (آب و نيرو) به تعهدات خود برای احداث راه‌های روستايی که در اثر عمليات سدسازی تخريب شده و به زير آب رفته‌اند عمل نکرده و در عوض با قرار دادن يدک‌کش، اقدام به جابجايی مينی‌بوس‌های حامل مسافر می‌کند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.