ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد، "دفتر رئيس‌جمهور نهم و دهم" را تشکيل می‌دهد

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران قصد دارد "دفتر رئيس‌جمهور نهم و دهم" را در اين کشور تشکيل دهد.

روزنامه جمهوری اسلامی چاپ تهران نوشت: "دفتر رئيس‌جمهور دوره نهم و دهم در حوالی ميدان ونک تهران درحال تجهيز است."

به نوشته اين روزنامه اسفنديار رحيم مشايی از سربرگ جديد و اختصاصی "دفتر رئيس‌جمهور دوره نهم و دهم" برای صدور حکم انتصاب کارکنان اين دفتر استفاده کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مجید لطیفی / لقب ...... کاتب او

    بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای محمود احمدینژاد ! بنیاد بهار اندیشان در عصر اظطراب ، عصری که پلشتی ها و رذیلت ها در آن فصیلت گشته و تمامیت هویت انسانی بر پای گوساله سامری ذبح میشود ؛ در این عصر پایان نیرنگ خرد قرآن « خواندنی نامه آسمانی » چنین هوشیارمان میسازد ! هیچ قوم و هیچ تمدنی رو به نابودی نمی رود مگر اینکه / علما ، رجال آن مدنیت رو بسوی انحراف دیده گشیده شده باشند . برادر ارجمند ! در این عصر پایان نیرنگ تاریخ اطاق فکر شما و هیئت محترمتان که منشور مدیریت مهدوی را تبیین و تدوین مستند ساخته است ؛ باید سبک متفکرین شفاهی « مکتبیون بی مکتب » که نشان از یک تراژدی تاریخی را میدهد را در قالب « مکتب » که زبان مخصوص به خود را دارد تحریر و تقریر و در یک گفتمان ماهواره ای که سه آستانه را پوشش میدهد فراز / و فروزه های آن را اعلام و اعلان نمایند ! این سه درگاه در « مدیریت مشترک خانواده جهانی » داری روستای « فیسبوک » استان « وبلاگ » و کشور « وب سایت » است . که خداوندگار و پیامبران مخصوص به خود را دارند . در واقع این مکتب جدید را میتوان « مکتب انسان کامل » در جهان مجازی نام نهاد ! بی شک تا / مجازی ، نباشد ؛ حقیقتی رویش نخواهد کرد . عصر اطلاعات و ارتباطات فرصت بی نظیری ایست که خداوند تبارک و تعالا در اختیار " نهضت (( ما )) مستضعفین " قرار داده است . از آنجاییکه " آکتوریتاس بنیاد بهار" بر انگاره پارادایم نظام پوپولیستی تحریر میشود ؛ باید این مکتب نوین را به سه زبان / زبان علمی پژوهشی ، زبان تجاری مردمی ، زبان عارفانه صوفیانه / مجکم کنید . "" مکتب هو چهار "" که این بنده خدا بنیان گذار آن می باشم ؛ سبک زندگی در « لهو و لعب و گفتگو » را اثبات مدالیته بر روی میز مناظره اطاق فکر « دفتر رئیس جمهور پیشین » بسته قرار میدهد . پیشنهاد : بیائیم ! تمام تئوری ها را از اینتلیجنت دستگاه ذهن پاک سازیم / تاریخ را پشت سر « همه با هم » به کویر « هبوط » نمایم - پس آنگاه از خداوندگار اسماء و صفات بخواهیم بمنظور تحقیق در ""جامعه شناسی » قبل از هبوط "" به ما امت یکتاپرستان اجازه دهد برای مدت کوتاهی به اصل خود باز گردیم / فرض کنیم به طرفت العینی به باغ مینو باز گشته ائیم ! آیا غیر از لهو و لعب + گفتگو چیز دیگری از ماهیت آدم ع و حوا ع مشاهده خواهیم کرد ؟

  • Majid

    جاهلی دفتری بر او چند.