ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سعيد مرتضوی به اتهام "معاونت در قتل" ‌به دادسرا احضار می‌شود

يک منبع “آگاه” که نامش

يک منبع "آگاه" که نامش فاش نشده گفته است سعيد مرتضوی، دادستان پيشين تهران در روزهای آينده به دادسرا احضار خواهد شد تا پرونده بازداشتگاه کهريزک درباره اتهام "معاونت در قتل" به جريان بيفتد.

اين منبع به تارنمای تابناک گفت: "صدور اين دستور با هماهنگی با دادستان بوده ولی احتمالا زمان احضار متهم به بعد از برگزاری مراسم تحليف رئيس‌جمهور موکول خواهد شد."

به گفته وی "روند اين‌گونه خواهد بود که با تفهيم اتهام به مرتضوی، قرار قانونی لازم برای وی صادر خواهد شد تا در ادامه، پرونده به يکی از شعبات دادگاه‌های کيفری استان ارجاع شده و روند محاکمه با تعيين زمان پيگيری شود."

به تازگی و با حکم قابل تجديد شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران، سعيد مرتضوی از اتهام معاونت در قتل در رابطه با شکايت خانواده محمد کامرانی تبرئه شده است که البته اين حکم با اعتراض اين شاکيان مواجه شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.