ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خبرنگاران آبادانی خواهان بازگرداندن جسد فاطمه دهقان به ايران شدند

خبرنگاران آبادانی با امضای طوماری

خبرنگاران آبادانی با امضای طوماری از مسئولين دولتی ايران خواسته‌اند تا هزينه انتقال جسد فاطمه دهقان، خبرنگاری که در آب‌های اندونزی غرق شد، را پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، "فاطمه دهقان، سوار بر کشتی که غالباً ايرانی و سريلانکايی و چند نفری عراقی و سوری بوده‌اند، از راه جاوه اندونزی عازم استراليا بوده‌اند که در آب‌های جنوبی جزيره جاوه و منطقه‌ای در نزديکی ساحل جايانتی دهکده سيدوان اندونزی غرق می‌شوند."

بر پايه اين گزارش " مادر و دختر هشت ساله اين خبرنگار با خوش شانسی از اين حادثه جان سالم به در می‌برند اما فاطمه که مدت‌ها از بيماری ديابت رنج می‌برد بر اثر هيجانات و استرس‌های اين سفر وحشتناک در يکی از بيمارستان‌های اندونزی بستری می‌شود و پس از سه روز بر اثر افزايش قند خون و کمای ديابتی فوت می‌کند."

دولت اندونزی برای انتقال جسد اين خبرنگار سه هزار و ۶۰۰ يورو (حدود ۱۶ ميليون تومان) درخواست کرده اما خانواده وی توان پرداخت اين مبلغ را ندارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | «هفت‌روز نامه» حقوق بشر زنان ـ شماره 8 ـ 17 مرداد 1392

    [...] [...]