ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مصباح يزدی: دولت بايد به فکر مومنان باشد نه اکثريت مردم

آيت‌الله محمدتقی مصباح يزدی از

آيت‌الله محمدتقی مصباح يزدی از روحانيون اصولگرا و عضو مجلس خبرگان رهبری خواهان توجه دولت به "مومنان" در برابر اکثريت مردم شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مصباح يزدی گفته است: "لازم است مديران و مسؤولان کشور به فکر مؤمنان باشند و مشکلات آن‌ها را رفع کنند اما نبايد هر آنچه اکثريت را می‌گويند بدون اين‌که رضايت الهی را در نظر داشته باشند انجام دهند."

به گفته وی "آنچه مهم است رضايت الهی بوده و نبايد به حرف‌ها و نظرات ديگران توجهی داشت."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ali Hassouri

    این به خودی خود یعنی اکثریت مومن نیستند و راست می گوید. در اثر وجود امثال مصباح اکثریت مردم دینشان را از دست داده اند.

  • وحيد

    اقاي مصباح شده همكار نكير ومنكر البته قبل از مردن. در ضمن با جه ايتمهايي در صد ايمان در افراد سنجيده ميشه

  • mohsen

    در واقع حقیقت مطلب اینست وقتی اقلیتی فاسد فرار است اگثریت مردم را به زیر سیطره خود بگیرند تنها توجیه که تمسک به دین می کند و دین را هم ابزاری برای آرزوهای و امیال خودشان فرار می دهند تا فعل نا پاک خوذ را عملی کنند. در غیر اینصورت این مرد جاهل چگونه نمی فهمد که ایمان و مومن گه در این دنیا توسط انسانهای دیگر قابل اندازه گیری نیست . ایمان امری قلبی است و ذرجه آن هم نسبت نزدیکی به پروردگار است. چه کسی می تواند مذعی به تفکیک مومن از عیر مومن در یگ جامعه 75 میلیونی باشد. پس نیت پلید پشت این ادعا روشن است.

  • Majid

    تصحیح در کامنت بالا: بر خلاف مسلمان و دیندار که هر کسی میتواند ادعا در بودنشان کند مومن، که گواهی دهنده ایمان در قلب شخص است، را فقط و فقط خالق قلب میتواند شناسایی کند. تعیین و پیشگویی نمودن رضایت الهی هم با همان خالق است و نه با مصباح یزدی و نه با هر جاهلی چون او و نه با هیچکس دیگر. والسلام.

  • Majid

    بر خلاف مسلمان و دیندار که هر کسی میتواند ادعا در بودنشان کند ، که گواهی دهنده ایمان در قلب شخص است، را فقط و فقط خالق قلب میتواند شناسایی کند. تعیین و پیشگویی نمودن هم با همان خالق است و نه با مصباح یزدی و نه با هر جاهلی چون او و نه با هیچکس دیگر. والسلام.

  • maryam

    رضایت الهی کی  وکجا حاصل میشود؟ زمانی که رضایت شما وامثال شما حاصل شود؟