ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشت نفر کشته و حدود بیست نفر زخمی در صف غذا در مزار شریف

حدود یک هفته بود که شرکت غضنفر، به مناسبت ماه رمضان در شهر مزارشریف برای مردم نیازمند غذا توزیع می‌کرد. اما دیروز بین مردم و نگهبان انبار این شرکت درگیری پیش آمد که منجر به کشته شدن هشت نفر شد.

مسعود کریم رجبی

حدود یک هفته بود که شرکت غضنفر، در شهر مزارشریف برای مردم نیازمند و بی‌خانمان غذا توزیع می‌کرد و این از برنامه‌های ماه رمضان این شرکت محسوب می‌شد. اما دیروز بین مردم و نگهبان انبار این شرکت درگیری پیش آمد که منجر به کشته شدن هشت نفر شد. مسعود کریم رجبی، گزارشگر رادیو زمانه در محل وقوع این حادثه بود و هدف حمله مردم معترض قرار گرفت. گزارشگر زمانه، دلیل غضب مردم را در این  می‌داند که آنها معتقد بوده‌اند اگر خبرنگاران زودتر می‌رسیدند ممکن بود این درگیری رخ ندهد و هشت نفر نیز جان خود را از دست ندهند.

بعد از وقوع این حادثه، شرکت غضنفر، توزیع غذا به نیازمندان محلی را قطع کرده است. همچنین چندین نفر نیز در رابطه با این درگیری بازداشت شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.