ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجلس هفته آینده به وزرای روحانی رای اعتماد می‌دهد

رای‌گیری برای همه وزرای ‌پیشنهادی

رای‌گیری برای همه وزرای ‌پیشنهادی کابینه حسن روحانی، به صورت هم‌زمان انجام می‌شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس می‌گوید که نمایندگان مجلس در آخرین جلسه علنی هفته آینده و پس از بررسی صلاحیت تمامی وزرا به صورت هم‌زمان به آنها رای اعتماد خواهند داد.

عبدالرضا مصری، به خبرگزاری خانه ملت گفت بر اساس آیین‌‌نامه داخلی مجلس، یک هفته پس از معرفى وزرای پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور، جلسات صحن علنی مجلس برای بررسى برنامه‌های دولت و أخذ رأى اعتماد براى هیأت وزیران به‏طور متوالى تشکیل می‌شود.

نمایندگان مجلس از روز دوشنبه، بیست و یکم مرداد ماه رسیدگی به صلاحیت وزرای کابینه حسن روحانی را آغاز خواهند کرد.

به گفته این نماینده مجلس، بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، به ترتیب حروف الفبای وزارتخانه‌ها انجام خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    صادق خرازی: اگر ظریف ایرانی نبود، شاید دبیرکل سازمان ملل بود!!!! عجب حکایتی است ؟ چرا این اعجوبه برکنار شده بود؟!

  • nader

    اگر علی جنتی (فرزند احمد جنتی، وزیر پیشنهادی ارشاد) و عباس آخوندی (با جناق علی اکبر ناطق نوری، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی)، و محمد نهاوندیان (رئیس دفتر رئیس جمهور) سه تن از بازیگران حرفه‌ای سیاست در سه دههٔ اخیر که هم با دولت‌های خاتمی و رفسنجانی و هم با موتلفه و علی لاریجانی و احمدی نژاد می‌توانند کار کنند و کرده‌اند و سخنی از حقوق مردم از آنها شنیده نشده است یا عبدالرضا رحمانی‌فضلی (از امنیتی‌های نزدیک به علی لاریجانی، وزیر پیشنهادی کشور) و مصطفی پورمحمدی (از سه کارگزار اعدام‌های دسته جمعی در دههٔ شصت و وزیر کشور احمدی نژاد، وزیر پیشنهادی دادگستری) تجسم اعتدال و امت وسط باشند روحانی حتی افرادی را که با کمترین خوش بینی و امید به وی رای دادند از دست خواهد داد. ظاهرا خصیصهٔ اعتدال در برخی اعضای کابینه و همکاران روحانی به "ماندن در قدرت به هر قیمت" و فقدان مبانی و اصول ترجمه شده است. روحانی بعضا از افرادی برای حضور در کابینه دعوت کرده است که هم شریک کامیابی‌های احمدی نژاد در کسب قدرت و تضییع منابع کشور بودند مجید محمدی

  • navid

    گام های لرزان روحانی - محمد نوری زاد بر این باورم که: از آقای روحانی باید بقدر مقدوراتش انتظار داشت. این را صمیمانه می گویم. باید پذیرفت که او یک آخوند است. یک روحانیِ حکومتی است. با وابستگی های غلیظ و لحظه به لحظه اش به لباسی که به تن دارد. و به: بیت مکرم رهبری. اگر از همین زاویه به آقای روحانی بنگریم، رفتار و گفتار و انتخابهایش ما را آزار نخواهد داد. وگرنه کسانی که با دست بردن به ریسمان آقای روحانی، از آسمان آرزوهای خود آویخته اند، از این پس با آشکارشدنِ آن شهامتی که باید باشد و نیست، و آن مردمگرایی ای که باید قدرش دانسته آید و نمی آید، به یک افسردگیِ متراکم آنهم در مجاورتِ نوعی دق مرگ شدن دچار خواهند شد. منظورم این است که به آقای روحانی جوری بنگریم که: هست. و نه آنگونه که: باید!!

  • omid

    پس تا حالا چی بوده ؟: وزیر پیشنهادی ارشاد: خط قرمز منویات رهبر است!! دیگربان: علی طاهری٬ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفته که علی جنتی٬ وزیر پیشنهادی ارشاد در جلسات این کمیسیون اعلام کرده خط قرمز وی در این وزارت‌خانه «منویات رهبر» خواهد بود. آقای طاهری این مطلب را روز یک‌شنبه (۲۰ امرداد) در گفتگو با خبرگزاری فارس مطرح کرده است. علی جنتی٬ فرزند احمد جنتی٬ دبیر شورای نگهبان از سوی حسن روحانی برای تصدی وزارت ارشاد در دولت یازدهم با مجلس شورای اسلامی معرفی شده است. معرفی وی با استقبال گروهی از محافظه‌کاران و نگرانی‌هایی در میان برخی فعالان فرهنگی و هنری همراه شده است. علی جنتی که در سال ۱۳۶۲ رئیس شبکه یک سیما بود در تبعید و تسویه گروهی از کارگردانان و هنرمندانی که به گفته وی «چپ» و «توده‌ای» بوده‌اند از صدا و سیما نقش قابل توجهی داشته است. جنتی پس از علی ربیعی٬ وزیر پیشنهادی کار و محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه٬ سومین وزیری است که نمایندگان مجلس می‌گویند در کمیسیون‌ها نظر علی خامنه‌ای را به عنوان نظر نهایی پذیرفته‌ است. پیش‌تر برخی اعضای کمیسیون‌های امنیت ملی و صنایع گفته بودند ظریف و ربیعی در جلسه با آن‌ها به صراحت گفته‌اند نظر نهایی‌شان برای کار در وزارت‌خانه‌های مذکور همان نظر رهبر جمهوری اسلامی خواهد بود!!

  • Samad

    حیف از استفاده از حروف الفبا در نامگذاری یک مشت حراف زیر عنوان نمایندگان مجلس و وزرا! و کابینه بدون بینشی در آنرا چگونه صلاحیتی است؟