ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آلکسی ناوالنی متهم به دريافت کمک مالی از خارج از روسيه شد

آلکسی ناوالنی، مخالف سرسخت ولاديمير

آلکسی ناوالنی، مخالف سرسخت ولاديمير پوتين، رئيس‌جمهور روسيه، امروز متهم شد که در مبارزات انتخاباتی شهرداری مسکو از خارج کمک مالی دريافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دادستانی روسيه در اطلاعيه‌ای نوشت: "در طول تحقيقات، کمک مالی خارجی به کارزار انتخاباتی آلکسی ناوالنی، تأييد شد."

به‌گفته دادستانی ۳۰۰ فرد حقيقی و حقوقی خارجی و همچنين افراد ناشناس از ۴۶ کشور جهان، از جمله آمريکا، فنلاند، بريتانيا، سوئيس و کانادا از طريق اينترنت به ناوالنی کمک مالی کرده‌اند.

در قوانين روسيه کمک مالی از خارج در کازار انتخاباتی ممنوع اعلام شده است.

دادستانی مدارک خود را به وزارت کشور فرستاده است تا اين وزارتخانه برای باز کردن پرونده‌ای ويژه در اين رابطه تصميم‌گيری کند.

آلکسی ناوالنی بلافاصله در بلاگ خود اتهاما‌ت وارده از سوی دادستانی را تکذيب کرد و گفت همه اين اتهامات ساخته و پرداخته شده‌اند.

ناوالنی نوشت: "کارزار انتخاباتی ما به لحاظ مالی کاملا شفاف است."

وی اواخر تيرماه به اتهام اختلاس به پنج سال حبس در تبعيد محکوم و سپس به طور موقت آزاد شد.

آلکسی ناوالنی، ۳۷ ساله متهم شده است که در سال ۲۰۰۹، زمانی که مشاور استاندار کيروف بوده، يک شهر صنعتی را در ۶۰۰ کيلومتری شمال مسکو به‌طور غيرقانونی توسعه داده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.