ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برنامه سینمایی اکران: معرفی فیلم «یاسمن آبی» تازه‌ترین ساخته وودی آلن، فیلمساز سرشناس آمریکایی

فیلم «یاسمن آبی» تازه‌ترین ساخته وودی آلن، فیلمساز و کمدین مشهور سینمای آمریکا است. این فیلم، نمایش خود را از هفته آخر ماه ژوئیه به شکل محدود در برخی از سینماهای آمریکا آغاز کرد.

فیلم «یاسمن آبی» تازه‌ترین ساخته وودی آلن، فیلمساز و کمدین مشهور سینمای آمریکا است. این فیلم، نمایش خود را از هفته آخر ماه ژوئیه به شکل محدود در برخی از سینماهای آمریکا آغاز کرد، اما نمایش گسترده آن در آمریکا از ۲۳اوت امسال همزمان با برخی از کشورهای اروپایی چون هلند و سوئد خواهد بود. فیلم از هفته گذشته در سینماهای کشورهایی چون کانادا، بلژیک، نروژ و دانمارک به روی پرده رفته است و از هفته آخر ماه سپتامبر در سینماهای کشورهایی مانند فرانسه و انگلستان نیز به نمایش درخواهد آمد.

در «یاسمن آبی» جاسمین با بازی کیت بلانشت همسر مرد ثروتمندی به نام هال با بازی الک بالدوین است، اما زندگی زناشویی آنها دچار مشکل شده است و جاسمین از نیویورک به سان‌فرانسیسکو می‌آید که پیش خواهر ناتنی‌اش زندگی کند. جاسمین که پیش از این زندگی مرفه‌ای داشته است، بعد از این شکست از شرایط روحی خوبی برخوردار نیست و با ورود به آپارتمان معمولی خواهرش سعی می‌کند زندگی تازه‌ای را آغاز کند. از سوی دیگر او با چیلی، دوست‌پسر خواهرش نیز دچار مشکل است و بدبینی‌ او به چیلی، بر روی خواهرش نیز تاثیر می‌گذارد.

هر هفته در «برنامه سینمایی اکران» نگاهی داریم به یکی از فیلم‌های مهم روی پرده سینماهای جهان. در این برنامه مروری می‌کنیم بر خلاصه داستان فیلم، معرفی عوامل، گفته‌های گروه سازنده، چگونگی ساخت فیلم و نمایش آن و در نهایت نظر برخی از منتقدان معروفترین و شناخته‌شده‌ترین مجله‌های سینمایی و روزنامه‌های جهان درباره فیلم. همچنین در این برنامه می‌توانید بخش‌هایی از صدای پیش‌پرده و موسیقی فیلم را بشنوید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.