ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تشکل سينمايی مورد حمايت دولت احمدی‌نژاد جلسه معارفه وزير ارشاد را تحريم کرد

صبح امروز خانه اصناف سينمای

صبح امروز خانه اصناف سينمای ايران که به "خانه سينما ـ دو" معروف است در بيانيه‌ای جلسه معارفه علی جنتی، وزير ارشاد جديد را تحريم کرد.

به گزارش منابع خبری ايران اين تحريم از آن‌جا صورت گرفت که خانه اصناف سينمای ايران خواهان ديدار با جنتی پيش از اين نشست بود اما وزير ارشاد آن را برای بعد از معارفه خود موکول کرد.

خانه اصناف سينمای ايران در بيانيه خود آورد: "آقای وزير! آرزو کرده بوديم با وزيدن هوای تازه، شُش‌های خسته و کم‌جانمان را جانی ببخشيم. آرزو کرده بوديم با ظهور سبز شما نفاق و فرق از جمع شکسته ما سينماگران فِيد شود. اما گويا پيش‌تر از ما اين هوای تازه را مسموم ساخته‌اند!"

اين تشکل که به‌تازگی با حمايت مسئولان وزارت ارشاد دولت دهم محمود احمدی‌نژاد در مقابل تشکل صنفی خانه سينما شکل گرفته، افزوده است: "آقای وزير! ظاهرا در نگاه شما اعتدال را جايی نيست! پس علی‌رغم آرزويمان،‌ از شرکت در جلسه معارفه شما در روز پنج‌شنبه معذوريم. لطف کرده ما را مِس کنيد!"

در پی اين بيانيه روابط عمومی وزارت ارشاد در اطلاعيه‌ای گفت ديدار با تمامی تشکل‌های صنفی، انجمن‌ها و نهادهای فرهنگی در اولويت فعاليت وزير ارشاد است اما در نخستين هفته کاری به دليل "حجم بالای تقاضاها و فشردگی برنامه‌ها" مقدور نيست.

وزارت ارشاد پذيرفت که خانه اصناف سينمای ايران در هفته آينده به ديدار علی جنتی برود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.