ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجله همکلاسی؛ احضار گسترده دانشجویان به سازمان سنجش

روزنامه کیهان به سردبیری حسین شریعتمداری در خبر ویژه روز چهارشنبه، جعفر توفیقی، سرپرست فعلی وزارت علوم و گزینه احتمالی پیشنهادی به مجلس را به «خیانت و جنایت» متهم کرد و خواستار مجازات وی شد.

در هفته‌ای که گذشت، پایگاه خبری تحلیلی امید نزدیک به اصلاح‌طلبان گزارش داد که طی روزهای گذشته سازمان سنجش به صورت گسترده با فعالان دانشجویی سراسر کشور که سال گذشته در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده و پذیرفته شده‌اند تماس گرفته و از آنان خواسته شده که با مراجعه به سازمان سنجش به سؤالات کارشناسان این سازمان درباره فعالیت‌های دانشجویی در سال‌های گذشته به ویژه در حوادث سال ۸۸ پاسخ دهند.
این گزارش افزوده است که نماینده یکی از نهادهای امنیتی که به همین منظور در سازمان سنجش حضور پیدا کرده است، مبادرت به اخذ تعهد از فعالان دانشجویی کرده و در مواردی درخواست همکاری با آن‌ها را داشته‌اند.

از سوی دیگر با عدم رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به جعفر میلی‌منفرد، کاندیدای پست وزارت علوم، جعفر توفیقی به عنوان سرپرست این وزارت خانه معرفی شده است که البته او هم مورد انتقاد تند اصول‌گرایان قرار گرفته است.
روزنامه کیهان به سردبیری حسین شریعتمداری در خبر ویژه روز چهارشنبه، جعفر توفیقی، سرپرست فعلی وزارت علوم و گزینه احتمالی پیشنهادی به مجلس را به «خیانت و جنایت» متهم کرد و خواستار مجازات وی شد.

از سوی دیگر، علی رغم اظهارات مقامات دولت یازدهم برای توقف طرح‌های تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هفته‌ای که گذشت گفت که ایجاد دانشگاه‌های تک جنسیتی در دستور کار دانشگاه آزاد قرار دارد.
فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ادعای اینکه ایجاد دانشگاه‌های تک جنسیتی برای افزایش آزادی دانشجویان در انتخاب است، اظهار کرد: «آزاد منشی و نگاه فرهیختگی در دانشگاه آزاد بر این محور است که حق انتخاب را برای دانشجو افزایش دهد که یک موردش هم همین ایجاد دانشگاه‌های تک جنسیتی است و ما نیز برنامه ایجاد این دانشگاه‌ها را در دستور کار خود داریم.».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.