ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت ۱۷ فعال سیاسی و مدنی در مرداد ماه ۱۳۹۲

شیرین عبادی در گزارشی که

شیرین عبادی در گزارشی که از وضعیت حقوق بشر ایران در مرداد ماه ۱۳۹۲ منتشر کرده از بازداشت ۱۷ فعال سیاسی و اجتماعی در این ماه خبر داده است.

مریم شفیع‌پور،فعال دانشجویی؛ محمد علی (ناصر) هاشمی راد از اعضای شورای فعالان ملی- مذهبی؛ پرهام فرازمند، سارا سردسیریان، صدیقه کیانی، مونا فضلی، صدیقه امیرخانی، مهناز رفیعی، محمدرضا پیمانی، فرشيد مدرس اول، محمدرضا پيری و ياشار فرزين نو، نوکیشان مسیحی، طاهر اکوانیان، رضا اکوانیان، صدرا محقق و جواد حیدریان، فعالان مدنی و وحید روح‌بخش که هنگام ورود به ایران بازداشت شد، از دستگیرشدگان مرداد ماه هستند.

بر اساس این گزارش که در تارنمای کانون مدافعان حقوق بشر منتشر شده، در مرداد ماه جاری ماه مرداد ۲۸ نفر اعدام شده‌اند.

شیرین عبادی در این گزارش وضعیت سلامت زندانیان سیاسی را نامناسب گزارش کرده و آورده است: "کیفیت پایین غذا و عدم دسترسی به هوای کافی و مناسب در برخی از روزها، همگی دست به دست هم داده است تا تعدادی از زندانیان سیاسی بیمار شوند. به ویژه آنکه برخی از آنان به خاطر شکنجه‌های جسمی و روحی که در حین بازجویی‌های اولیه متحمل شده، دچار ضعف جسمی شده‌اند که این موضوع، درصد آسیب پذیری آنها را بیشتر می‌کند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.