ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال حمله نظامی آمریکا به سوریه پس از حملات شیمیایی اطراف دمشق

باراک اوباما رییس جمهوری ایالات متحده پس از نشست اضطراری شنبه در کاخ سفید از حملات شیمیایی اخیر در سوریه به عنوان «رویدادی مهم» که نگرانی جامعهٔ جهانی را موجب شده یاد کرد.

پزشکان بدون مرز میگویند اجساد ۳۵۵ تن را که در اثر حملات شیمیایی اطراف دمشق کشته شده‌اند؛ دیده‌اند. مخالفان رژیم بشار اسد از کشته شدن ۵۰۰ تا ۱۳۰۰ تن گفته‌اند. جنگ ۲۹ ماههٔ سوریه در پی حملات شیمیایی چهارشنبه وارد مرحلهٔ تازه ای شده است. باراک اوباما رییس جمهوری ایالات متحده پس از نشست اضطراری شنبه در کاخ سفید از حملات شیمیایی اخیر در سوریه به عنوان «رویدادی مهم» که نگرانی جامعهٔ جهانی را موجب شده یاد کرد. چک هیگل وزیر دفاع آمریکا گفت :نیروی دریایی این کشور در آب های نزدیک تر به سوریه مستقر می‌شود تا در صورت دستور اوباما برای اقدام نظامی علیه سوریه آمادگی داشته باشد. از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران دربارهٔ پیامدهای حملهٔ نظامی به سوریه هشدار داده است. برای بررسی بیشتر این رویدادها ایرج ادیب زاده با منصور فرهنگ استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی در نیویورک گفت و گو کرده است و از او پرسیده است؛ با توجه به حملات شیمیایی چهارشنبه در سوریه احتمال حملهٔ نظامی آمریکا به این کشور وجود دارد؟

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.