ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هزار آوا؛ معرفی آفرین منصوری تهرانی، آهنگ‌ساز

آفرین به خاطر اثرش «سرباز» نوشته و تنظیم برای گروه کر و ارکستر برندهٔ بیست و چهارمین جشنوارهٔ بین‌المللی موسیقی فجر تهران در سال ۱۳۸۷ در رشته آهنگ‌سازی شد.

آفرین منصوری

آفرین منصوری تهرانی مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود را در رشته آهنگ‌سازی به ترتیب از دانشگاه های ویلفریدلاریر و تورنتو گرفته وهم اکنون در حال اتمام دوره دکترای خود در دانشگاه یورک در تورنتوی کاناداست. او همچنین دوره لیسانس خود در رشتهٔ علوم کامپیوتری و ریاضی کاربردی را در ایران تکمیل کرده است.
آفرین به خاطر اثرش «سرباز» نوشته و تنظیم برای گروه کر و ارکستر برندهٔ بیست و چهارمین جشنوارهٔ بین‌المللی موسیقی فجر تهران در سال ۱۳۸۷ در رشته آهنگ‌سازی شد. همین‌طور اثر دیگر او «اسب و آتش» برندهٔ مسابقهٔ آهنگ‌سازی « دو در ده» سال ۱۳۸۸ شد و در کانادا و آمریکا به اجرا درآمد. او در جشنواره های مختلفی چون شب سفید در تورونتو، کیتچنر، واترلو، اوپن ایرز فستیوال و انجمن ایرانی‌های واترلوهمکاری هنری داشته است. همچنین اثر سفارشی او «آبسترهٔ ایرانی» برای ویولن و پیانو توسط سن اگوستین دوئت در سال ۲۰۱۱ در برنامهٔ زنان آهنگساز کانادایی اجرا شد.
آفرین منصوری آهنگ‌سازی را نزد بزرگان موسیقی معاصر کانادایی چون پیترهچ، لیندا کاتلین اسمیت، گلن بوهر، کریستوس هاتزیس و الکساندر راپوپورت آموخته است. او اولین سی دی خود را با عنوان «تصاویر» در سال ۲۰۱۱ منتشر کرد که شامل تعدادی آثار الکتروآکوستیک آرامش بخش است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.