ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال جنگ و واکنش جهانیان

جنگ احتمالی سوریه و تاثیر آن بر مردم جهان

در هفته گذشته، در حالی که سیاستمدارن کشورهای غربی حکومت بشار اسد را تهدید می‌کردند، جنبش‌های ضد جنگ و حامی جنگ به خیابان‌ها آمدند. شهروندان سوری شهرها و روستاهای تخریب شده خود را به قصد اردوگاه‌های پناهندگان ترک کردند و شهروندان اسرائیلی از ترس حمله تلافی‌جویانه بشار اسد به کشورشان آماده جنگ شدند و ماسک‌های محافظ برای حمله شیمیایی احتمالی خریدند.

در آخرین تحول‌ها، سیاستمداران بریتانیایی، درخواست دیوید کامرون برای پاسخ نظامی به بشار اسد را قبول نکرده و اعلام کرده‌اند که منتظر نتیجه تحقیقات سازمان ملل در خصوص استفاده احتمالی بشار اسد از سلاح‌های هسته‌ای خواهند ماند. جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا اما اعلام کرد که آن‌ها یقین دارند بشار اسد از سلاح‌های شیمیایی علیه مردم خود استفاده کرده است. باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا گفت که آمریکا اگر در راستای منافعش باشد، بدون حمایت متحدان و شورای امنیت سازمان ملل متحد هم به سوریه حمله خواهد کرد. رئیس جمهوری آمریکا اما تاکید کرد که حمله نظامی علیه سوریه محدود بوده و به مانند جنگ عراق نخواهد بود.

عکس: خبرگزاری فرانسه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.