ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"وضعيت حسين رونقی و مادرش وخيم است"

احمد رونقی ملکی از وخامت

احمد رونقی ملکی از وخامت حال پسرش و همسرش که در اعتصاب غذا به سر می‌برند، خبر داد.

احمد رونقی ملکی در گفت‌وگو با کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران درباره وضعيت پسرش ابراز نگرانی کرده و گفته که مقامات اجازه نمی‌دهند که فرزندش به مرخصی بيايد.

وی گفته است: "من توانسته‌ام آقای خدابخش، معاون دادستان تهران را ببينم که ايشان يک بار می‌گويد سپاه اجازه مرخصی نمی‌دهد، يک بار می‌گويد کارشناس حسين اجازه نمی‌دهد و گاهی هم می‌گويد خودم اجازه مرخصی نمی‌دهم."

رونقی افزود: "من آخرين بار به او گفتم من دست شما را می‌بوسم، پای شما را می‌بوسم. فرزندم دارد از دستم می‌رود اما متاسفانه ايشان هيچ پاسخی نمی‌دهد و دارد از قدرتش استفاده می‌کند."

احمد رونقی در مورد وضعيت همسرش که او نيز در اعتراض به وضعيت فرزندش دست به اعتصاب غذا در منزلش در تبريز زده است، گفت: "حالش خوب نيست و در رختخواب است."

حسين رونقی ملکی، زندانی سياسی که از ۱۸ مرداد ماه در اعتراض به شرايطش دست به اعتصاب غذا زده، ظهر چهارشنبه شش شهريور ماه با وخيم شدن حالش به بخش اوژانس بيمارستان شهيد مدرس منتقل شد اما پدر اين زندانی گفت که او حاضر به شکستن اعتصابش و تزريق سرم نشده است.

حسين رونقی ملکی در جريان انتخابات رياست جمهوری ۱۳۸۸ در ۲۲ آذرماه همان سال بازداشت شد و به اتهامات "تبليغ عليه نظام، توهين به رهبری و توهين به رييس دولت" به ۱۵ سال حبس محکوم شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.