ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مخالفان اسد: تاخیر در حمله نظامی سوریه را "جسورتر" می‌کند

مخالفان بشار اسد، رییس جمهوری

مخالفان بشار اسد، رییس جمهوری سوریه می‌گویند که تصمیم باراک اوباما برای به تعویق انداختن اقدام نظامی علیه سوریه، حکومت سوریه را "جسورتر" می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سمیر نشار، عضو ارشد ائتلاف ملی سوریه با اظهار امیدواری نسبت به موافقت کنگره آمریکا با حمله نظامی، گفت که مخالفان دولت انتظار داشتند کارها زودتر انجام شود و حمله نظامی نزدیک‌تر باشد.

لوی صافی، سخنگوی ائتلاف ملی سوریه نیز گفت نگران آن است که این برخورد "انفعالی" حکومت سوریه را "جسورتر" کند.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز گذشته، شنبه نهم شهریور ماه اعلام کرد که حمله به سوریه را تا زمان موافقت کنگره به تعویق خواهد انداخت. کنگره امریکا هم‌اکنون در تعطیلات تابستانی قرار دارد و نخستین جلسه آن ۱۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    امروز این سناریو حمله به کمپ اشرف را راه انداختند تا فشارها را از سوریه بردارند و افکار عمومی را به سمت دیگری سوق دهند . سیاست کثیف و پیچیده است و آمریکا هم دوباره ژست دموکراسی به خود گرفته و حقیقت این است که با چراغ سبزی که به حکومت فاسد و جنایتکار سوریه داده در واقع این پیام را میدهد که هر چه در توان داری مردم خودت را بکش ولی فقط با سلاح شیمیائی نکش مبادا ژست دموکراسی ما خدشه دار شود . لعنت به سیاست کثیف .