ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چشم انداز؛استخدام و آموزش لاتین تبارها توسط جمهوری اسلامی ( واشنگتن پست)، پناه به مواد مخدر (فرانکفورتر روندشاو) وتسلیحات احتمالی مورد استفاده در حمله به سوریه (بی بی سی)

ایران به عنوان آخرین گام‌ها به سراغ به آمریکای لاتین رفته و درصدد استقرار در محیط‌های اجتماعی است با تاسیس مساجد و مؤسسات مذهبی و تلویزیون هیسپن

خبرنگار روزنامه واشنگتن پست در مقاله‌ای با عنوان «استخدام و آموزش لاتین تبارها توسط جمهوری اسلامی از طریق کلاس‌های مذهبی» با یک شهروند مکزیکی رشته حقوق بین‌الملل به نام کارلوس ملاقات داشته است. کارلوس پس از دیدار با سفیر ایران و ابراز علاقه به فرهنگ ایران و اسلام با ویزای دانشجویی راهی ایرانی می‌شود. او پس از آشنایی با چند اسپانیایی زبان در ایران، به قم می‌رود و در دانشگاهی همراه با ۳۰ دانشجویی اسپانیایی زبان دیگر به تحصیل در زمینه اسلام می‌پردازد.
مقاله به تهیه و تدارک مفصل جمهوری اسلامی برای استقرار در خاورمیانه، شمال آفریقا، کشورهایی مثل مالی و سنگال، و در آسیای مرکزی و تا حدی آسیای جنوب شرقی می‌پردازد و می‌افزاید، ایران به عنوان آخرین گام‌ها به سراغ  آمریکای لاتین رفته و درصدد استقرار در محیط‌های اجتماعی است با تاسیس مساجد و مؤسسات مذهبی و تلویزیون «هیسپن».

خبرنگار روزنامه «فرانکفورتر روندشاو»، ایران را به عنوان مهم‌ترین کشور ترانزیت تریاک افغانستان معرفی می‌کند و از این کشور به عنوان بزرگ‌ترین مصرف کننده تریاک نیز نام می‌برد.
بر اساس این مقاله، ۸۰ درصد هروئین و ۳۷ تا ۶۰ درصد تریاک جهان از ایران عبور می‌کند. این در حالیست که، ایران وفادارترین متحد با غرب برای مبارزه با مواد مخدر است و به گفته نویسنده مقاله، همین موضوع می‌تواند دلیل مهمی برای مذاکرات مستقیم ایران و آمریکا باشد.

حمله احتمالی آمریکا به سوریه به خاطر حمله شیمایی بشار اسد انعکاس فراوانی در رسانه‌های بین‌المللی داشته است. سایت بی‌بی‌سی نیز گزارشی درباره تسلیحاتی که در حمله احتمالی به سوریه به کار برده خواهد شد، مقاله‌ای را منتشر کرده است.
در این مقاله، با بررسی این تسلیحات ، مخاطب می‌تواند درک مشخص‌تری از گسترش این حمله داشته باشد.
نویسنده تسلیحات چهار کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد، آمریکا، فرانسه، روسیه و سوریه.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • تهمورث

    زمانی در دهه سی پدرم که با کارشناسان اصل چهار همکاری میکرد تعریف میکرد در یکی از دهات اصل چهار اقدام به احداث حمام وتوالت مینماید.کارگران بعنوان اعتراض نزد پدرم میایند که این آمریکائیها به دین اسلم توهین میکنند. پدرم میگفت پس از بررسی معلوم شد که رسام نقشه ها که آمریکائی بوده محل توالت را در جهت مکه قرار داده بوده که این یکی از توهین های بزرگ در اسلام شیعه است و درازای توالت نبایستی در جهت مکه باشد و پدر عصبانی از اینکه ایتمورد را دهها بار برای حضرات روشن نموده و چرا اینها توجه ندارند بماند. حال وقتی راه و روش این جماعت غربی را با ترفند های جمهوری اسلامی میبینم بیاد همان توالت ها میافتم. اینان تصور میکنند با جماعتی شبیه خود طرف هستند و نمیدانندکه اینها از پائین منبر تا بالای آن چندین بار جایگاه امام حسین و شمر و خولی و غیره بر اساس میزان سن مجلس عوض مینمایند و آنچه برایشان اهمیت ندارد نحوه وصول به اهداف است. ترس من از این است که چندی بعدداستان جناب حسن صباح تکرار شود و دمکراس غرب خود را در چنبره مشتی مذهبی واپس گرا در محاصره ببیند.