ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض به ثبت‌نام دانش‌آموزان افغان در ميبد

شماری از ساکنان شهرستان ميبد

شماری از ساکنان شهرستان ميبد در استان يزد به ثبت‌نام دانش‌آموزان افغان در يکی از مدارس اين شهر اعتراض کردند.

به گزارش تارنمای محلی "ميبد خبر"، ۱۲ دانش‌آموز افغان در يکی از مدارس ميبد ثبت‌نام کرده‌اند اما والدين دانش‌آموزان ايرانی خواهان نپذیرفتن افغان‌ها در اين مدرسه شده‌اند.

شهروندان افغانستان به عنوان بزرگترین گروه مهاجران به ایران در چند دهه اخیر، با محدوديت‌های بسیاری در رابطه با حقوق شهروندی روبرو هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • خبرناگر

    اولا دانش آموزان افغان مدارس مخصوص در مهمانشهر این شهر برایشان مهیا است. دوما به علت سرقت های بسیاری که توسط افغان هایی که دارای کارت تردد نیست درا ین محله به اوجه خود رسیده که در یک مورد فقط 25 موتورسیکلت توسط یک خانواده افغان به سرقت رفته است. به همین دلیل مردم این محله خواهان ثبت نام دانش آموزان افغان در مدارس خودشان شده اند نه اینکه جلوی درس خواندنشان را بگیرند. در ضمن به نظر شما در کجا ی دنیا شهری که 70 هزار نفر جمعیت دارد آن هم در مرکز یک کشور پذیرای 20 هزار مهاجر است. به راستی که اکثر برادارن عزیز افغانی الان دارای تخصص هایی فنی فراوانی شده اند . که در صورت بازگشت به کشورمان و ایجاد امنیت که آمریکا می خواست برایشان به ارمغان بیاورد می توانند به راحتی این تجربه ها را در اختیارشان قرار دهند. خبرنگار

  • آراز

    شرم آوره

  • Anonymous

    بعد هم وقتی خودهاشان به امریکا و اروپا میروند و مورد تبعیض قرار میگیرند انهم نه به دلایل واهی دادشان در می آید که ای ایالناس بیایید و بینید که ما مورد هجمه و تبعیض واقع شده ایم.  بابا این افغانها به زبان ما صحبت میکنند و برادران ما هستند.  آخه حماقت ا کی و کجا!؟