ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار تهران انتخاب شد

شورای شهر تهران روز یکشنبه،

شورای شهر تهران روز یکشنبه، ۱۷ شهریور ماه محمدباقر قالیباف را بار دیگر به عنوان شهردار تهران انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران در این جلسه که با حضور ۳۱ عضو شورای شهر تهران برگزار شد، محمدباقر قالیباف با ۱۶رأی توانست در رقابت با محسن هاشمی پیروز شود.

در دور اول رای‌گیری قالیباف و هاشمی هرکدام ۱۵ رای کسب کردند و یک نفر نیز رای سفید داد، پس از آن رای‌گیری به مرحله دوم کشید که طی آن ۱۶ رای برای محمدباقر قالیباف، ۱۴ رای برای محسن هاشمی و یک رای مخدوش به صندوق ریخته شد.

قالیباف در سخنان پیش از رای‌گیری " مدیریت و منابع انسانی، توسعه اجتماعی- فرهنگی، شهری با اصالت و هویتی ایرانی- اسلامی، شهری با عملکردهای ملی و جهانی، شهر پاک، حمل و نقل و ترافیک و شهرداری و معماری" را به عنوان محورهای اصلی برنامه‌های خود اعلام کرده بود.

محمدباقر قالیباف از سال ۱۳۸۴ تا کنون شهرداری تهران را بر عهده دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سودابه

    قالیباف با طرز تفکر و سلیقه ی نه چندان شهری خود ، تهران را تبدیل به ابر روستایی بی قواره کرده است و برای تامین پول جیب خود و اعوان، هزینه های تبلیغاتی و باج دادن های بی حسابش آنقدر بی نظارت تراکم فروخته و پیمان واگذار کرده که در طول تاریخ این پایتخت قدیمی سابقه ندارد. متاسفانه مردم همیشه فریبخوار ایران هم با دیدن 4 تا چراغ رنگی زیر پل ها فکر می کنند تحول بزرگی روی داده.در حالی که تمام مشخصه های یک شهر قابل سکونت در حال رخت بر بستن از تهران است و بجای آن آلودگی های صوتی، تصویری، هوا، آب، خاک و روحی بارزترین دستاورد دوران کاری اوست که با مهندسی بی معنا و آزار دهنده ی شهری ( اصولا اگر بتوان برای شهر قواره ای قایل شد) همراه شده. تهران آینه ی مصیبتی است که ایران ثروتمند را در هم می کوبد. باند هزار فامیل روستا زاده به شهر آمده اند و تا ملک و ملت را فدای نادانی و آز خود نکنند دست بردار نیستند.