ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حق انسان برای زیستن در محیط زیستی سالم و توجه فعالان حقوق اقلیت‌‌های ملی-قومی به آن

این روزها در ژنو سوئیس، بیست و چهارمین دور از سلسله نشست‌های «شورای حقوق بشر سازمان ملل» در جریان است. گفت‌وگو با ژاله تبریزی از مدیران سازمان سودویند در ژنو را در این رابطه بشنوید.

این روزها در ژنو سوئیس، بیست و چهارمین دور از سلسله نشست‌های «شورای حقوق بشر سازمان ملل» در جریان است. به مانند دوره‌های پیشین نیز گروه‌ها و سازمان‌های غیردولتی از جمله سازمان‌های حقوق بشری ایرانی سعی دارند با برگذاری نشست‌های جانبی خود، توجه دیپلمات‌ها و نمایندگان دولت‌ها و نیز سایر سازمان‌های حقوق بشری را به مطالبات خود و نیز وضعیت حقوق بشر در ایران جلب کنند.
یکی از تم‌ها یا موضوع‌های که در این دور از نشست‌های شورا در حال بررسی است، مسئله حق بر محیط زیست سالم و گزارش‌های مرتبط با آن است.
ژاله تبریزی از فعالان حقوق اقلیت‌های ملی است که چند سالی است در قالب سازمان «اتنیک» فعالیت‌های خود را در دفاع از حقوق ملت‌های غیر فارس ایران متمرکز کرده است و در این دوره از نشست‌های شورای حقوق بشر هم شرکت کرده‌ است.
در گفت‌وگوی حقوق بشری این هفته رادیو زمانه، نخست از خانم تبریزی درباره‌ی فعالان حقوق ملی و مسائل محیط زیستی ایران پرسیدم.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.