ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بی‌خبری از سرنوشت ۴۷ هزار جلد کتاب و برخی از اسناد سازمان میراث فرهنگی

از سرنوشت ۴۷ هزار جلد

از سرنوشت ۴۷ هزار جلد کتاب، سند مربوط به کاوش‌های باستانی و نقشه‌های برخی از بناها، همراه با مجموعه‌ای از هزاران عکس متعلق به "مرکز اسناد سازمان میراث فرهنگی" اطلاعی در دست نیست.

همشهری آنلاین گزارش داده است که یکی از کارمندان سابق مرکز اسناد سازمان میراث فرهنگی، این خبر و گزارش‌های مرتبط با آن را در اختیار روزنامه همشهری قرار داده است.

به گفته علی کرمی، از کارکنان بخش پشتیبانی و تدارکات مرکز اسناد و کتابخانه سازمان میراث فرهنگی کشور "در جریال انتقال کتابخانه و مرکز اسناد سازمان میراث فرهنگی به شیراز، کتاب‌های هولستر نابود شد و بسیاری از کتاب‌ها براساس تماسی که شهر ‌کتاب نیاوران با سازمان میراث فرهنگی گرفت، توسط فردی به ‌نام نقوی به آن کتابفروشی فروخته شده است."

به گفته علی کرمی، افزون بر این سرنوشت هزاران کتاب تخصصی و سند نيز معلوم نیست.

 شاهین‌پور، مدیرکل علوم و فنون پژوهشگاه میراث فرهنگی هم گفته است که بخشی از عکس‌های دوره پهلوی که دارای "مهر مرکز اسناد" بوده، هم‌اکنون در خیابان منوچهری تهران به فروش می‌رسد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.