ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"شرايط غيرانسانی" کار زنان در نيشابور

محمد عمارلو، يک فعال کارگری

محمد عمارلو، يک فعال کارگری در نيشابور از شرايط "غيرانسانی" کار زنان در کشتارگاه "طيور طوبی" انتقاد کرد.

عمارلو به خبرگزاری کار ايران (ايلنا) گفت: "کارفرمای کشتارگاه طيور طوبی در نيشابور با بی‌اعتنايی به قانون کار در پرداخت بيمه، اضافه کاری و ساير مزايای قانونی کارگران زن، از نبود فرصت‌های شغلی برای زنان کارگر در بازار کار سوءاستفاده می‌کند."

دبير خانه کارگر نيشابور افزود: "در اين واحد ۹۰ کارگر مشغول به کارند که حدود ۴۰ نفر از آنان را زنان تشکيل می‌دهند، اين زنان علاوه بر آن‌که به طور مداوم و حتی بيش از هشت ساعت کار می‌کنند، از دريافت حوق قانونی خود ناتوانند."

به گفته وی "شيف شب اين کارگران در ساعت پنج عصر شروع و تا ساعت هشت صبح روز بعد ادامه دارد و فعاليت شبانه و اضافه کاری اجباری، مشکلات بسياری را برای آنان به وجود آورده است."

عمارلو گفت: "فعاليت مداوم اين کارگران در شيف شب معضلات روحی وجسمی زيادی به آنان وارد کرده است به طوری که هم اکنون تعدادی از اين زنان به انواع بيماری‌های روحی وجسمی مبتلا هستند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.