ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صدمین روز ریاست جمهوری حسن روحانی در ایران: تحقق وعده‌ها یا قول‌های فراموش شده؟ قسمت دوم

حسین علیزاده، دیپلمات پیشین یه همراه مرتضی کاظمیان، تحلیلگر سیاسی و همچنین جمشید اسدی، استاد اقتصاد از یکصد روز ریاست جمهوری حسن روحانی به زمانه می‌گویند

در ادامه برررسی عمل‌کرد صد روزه حسن روحانی، در ابتدا به سراغ حوزه سیاست خارجی دولت او می رویم. به نوشته تارنمای روحانی سنج،  در این بخش روحانی چهار وعده  به رای دهندگان داده بود: بهبود روابط دوجانبه با کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان سعودی، شفافیت بیشتر در برنامه‌ هسته‌ای، کاهش و رفع تحریم‌ها، جلوگیری از تحریم ها در آینده.
حسین علیزاده، دیپلمات پیشین و کارشناس بین‌الملل در این بخش با زمانه سخن گفته است.

از دیگر عرصه‌های مورد توجه در داخل ایران برای روحانی، حوزه رسانه می باشد. روحانی  با وعده توسعه سیاسی  و کمک به رشد جامعه مدنی  در انتخابات ریاست جمهوری توانست آرا بخش قابل توجه از مردم را به خود جلب کند.
مرتضی کاظمیان، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی از تغییرات به وجود آمده در عرصه رسانه‌های داخلی سخن  گفته است.

به گفته اکثر کارشناسان در کنار تمام انتظارات و چالش‌های پیش‌روی حسن روحانی، حوزه اقتصاد از پیچیدگی و حساسیت بسیاری برای این رییس جمهور جدید برخوردار است.
روحانی در شعارهای انتخاباتی خود چهارده  وعده اقتصادی مطرح کرده است. از مهار تورم و خصوصی سازی تا تکمیل پروژه پارس جنوبی.
جمشید اسدی، استاد اقتصاد، درباره آن‌چه که در صد روز گذشته در حوزه اقتصاد ایران روی داده و چالش‌های پیش روی روحانی با زمانه سخن گفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.