ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازیگران فیلم "گس" جایزه ویژه بازیگران جشنواره رم را به دست آوردند

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رم که جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ (۸ نوامبر) آغاز به کار کرد، روز گذشته، ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) به کار خود پایان داد. بازیگران فیلم «گس» ساخته کیارش اسدی‌زاده جایزه ویژه بازیگران جشنواره رم را به‌دست آوردند.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رم که جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ (۸ نوامبر) آغاز به کار کرد، روز گذشته، ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) به کار خود پایان داد. بازیگران فیلم "گس" ساخته کیارش اسدی‌زاده جایزه ویژه بازیگران جشنواره رم را به‌دست آوردند.

بازیگران فیلم «گس»، برندگان جایزه ویژه بازیگران جشنواره رم

در این فیلم پانته‌آ پناهی، رویا جاویدنیا، احسان امانی، شبنم مقدمی، مهسا علافر، محمدرضا غفاری، نوال شریفی، صدف احمدی، ماهانا نور محمدی، سیما مبارک شاهی، بهاران بنی احمدی، سیامک صفری، مانی گندمکار، آرشام طالبی بازی می‌کنند.

داستان فیلم "گس" ساخته کیارش اسدی‌زاده پیرامون یک زوج نسبتاً جوان به نام سهیلا و جلال شکل می‌گیرد. در این زندگی زناشویی، مرد خانواده بی‌مسئولیت‌های گوناگونی از خود نشان می‌دهد.
آذر که منشی جلال در مطب طبابت اوست در نظر دارد از شوهرش خسرو جدا شود و رابطه‌ای با جلال برقرار کند. آذر و شوهرش دارای دو فرزند هستند و ماجراهای پیچیده خانوادگی در ایران امروز قصه را به پیش می‌برد.

"گس" تنها فیلم ایرانی بود که در بخش اصلی جشنواره فیلم رم با فیلم‌هایی از کشورهای دانمارک، شیلی، ایتالیا، آمریکا، برزیل، مکزیک، ژاپن، رومانی و ترکیه و چین رقابت می‌کرد.

از ترکیه، تایفون پیرسلیم اغلو با فیلم «من او نیستم» در این جشنواره شرکت داشت.

از دو سال پیش مارکو مولر، رئیس قبلی جشنواره ونیز، ریاست جشنواره فیلم رم را به عهده گرفته و سعی کرده ابعاد گسترده‌تری به این جشنواره نوپا بدهد. او از شخصیت نامداری چون "جمز ‌گری"، فیلمساز مشهور آمریکایی برای ریاست هیأت داوران هشتمین جشنواره فیلم رم دعوت کرده بود.

در بین هفت داور مسابقه، نام امیر نادری، کارگردان شناخته‌شده ایرانی که ۲۵ سالی است ایران را ترک کرده و مقیم نیویورک شده نیز دیده می‌شد.

جشنواره رم جایزه اصلی‌اش را به فیلم "تیر" ساخته آلبرتو فاسوبو داد. جایزه فیلم برگزیده تماشاگران به فیلم "کلوپ دالاس بایرز" ساخته ژان مارک واله تعلق گرفت.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حمید

    با سلام. این پیغام رو شما با نهایت لطف و مهربانی گذاشتین. اما من می خوام در اینجا چند سوال کنم. اول : چرا تهیه کننده این فیلم در هیچ جا نامی ازش برده نشده؟ من بیش از ده ساله که در حوزه سینمای ایران و جهان مطالعه می کنم و این بار اوله که می بینم فیلمی بی تهیه کننده به شهرت می رسه و جایزه می گیره. آیا این فیلم از پولهای نفت کشورم درست شده؟ آیا **** به عنوان داور جشنواره برای دادن یک جایزه بی بها به این فیلم پول کلانی گرفته؟ آیا همه اینها جریانی هست برای اینکه این فیلم بعدها به فروش خوبی دست پیدا کنه؟ آیا شما این فیلم رو دیدین؟ و در نهایت آیا این گروه قبلا خدمات سفارشی مانند ساخت فیلم در مورد امام رضا یا جنبش سبز داشتن؟ امیوارم به من جوابی بدن. چون در برابر این پست مسئولین.