ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

" نیمفومانیا"، فیلم جنجال‌برانگیز لارس فون تریر در جشنواره فیلم برلین

«نیمفومانیا»، فیلم جنجال‌برانگیز لرس فنت تریر، کارگردان نام‌آشنای دانمارکی به شکل کامل در جشنواره فیلم برلین به نمایش درمی‌آید.

"نیمفومانیا"، فیلم جنجال‌برانگیز لارس فون تریر، کارگردان نام‌آشنای دانمارکی به شکل کامل در جشنواره فیلم برلین به نمایش درمی‌آید.

پوستر "نیمفومانیا"، بخشی از استراتژی هوشمندانه برای تبلیغ فیلم

نسخه سانسور نشده "نیمفومانیا" پنج ساعت است. اما در دانمارک یک ساعت از این فیلم را حذف کردند و سپس به آن اجازه اکران دادند. در سایر کشورهای اروپایی هم این فیلم به شکل دو فیلم دو ساعته در دو نوبت اکران خواهد شد.

به گزارش رادیو زمانه، در بخش غیر رقابتی شصت و چهارمین جشنواره فیلم برلین، بخش نخست این فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

دیتر کوسلیک، مدیر جشنواره فیلم برلین از "نیمفومانیا"، تازه‌ترین ساخته لارس فون تریر به عنوان اثری یاد کرده که "از نظر زیباشناسی شکوهمند و رادیکال" است.

"نیمفومانیا"، تن‌کامی‌های وحشیانه زنی در مرز ۵۰ سالگی را بازگو می‌کند. او در یک شب سرد زمستانی، در کوچه‌ای به یک مرد مجرد به نام "جو" که پا به سن گذاشته برمی‌خورد. جو از حال رفته است. او را با خود به خانه می‌برد و در حالی که زخم‌هایش را پانسمان می‌کند، با گذشته او آشنا می‌شود. جو در هشت بخش ماجراهایی را که بر او رفته بازگو می‌کند.

شارلوت گینزبرگ، شیا لابوف و اما تورمن از بازیگران سرشناسی‌اند که در این فیلم بازی می‌کنند.

لارس فون تریر "نیمفومانیا" را با بودجه اندکی ساخته است. اما موفق شد پیش از اکران فیلم، از رسانه‌ها برای تبلیغ آن استفاده کند. پوسترهایی منتشر شد با تصویر بازیگران سرشناس این فیلم در لحظه ارگاسم و به‌تدریج پیش‌پرده‌هایی هم از این فیلم در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافت که در رسانه‌ها پربازتاب بود.

در جشنواره فیلم برلین از شش تا ۱۶ فوریه فیلم‌هایی از سراسر جهان بر سر به دست آوردن خرس طلا و نقره این جشنواره با هم رقابت می‌کنند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.