ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کسری نوری، فعال حقوق دراويش به زندان نظام فارس منتقل شد

کسری نوری٬ وب‌نگار و فعال

کسری نوری٬ وب‌نگار و فعال حقوق دراویش به زندان شماره دو استان فارس موسوم به "زندان نظام" منتقل شد.

به گزارش تارنمای مجذوبان نور، کسری نوری نزدیک به دو سال در زندان عادل‌آباد شیراز زندانی بود و مأموران امنیتی به‌شکل ناگهانی و بدون توضيح وی به زندان نظام منتقل کرده‌اند.

بنا به اين گزارش، پی‌گیری‌های خانواده این درویش زندانی از مراجع قضائی مربوطه درباره علت این انتقال نيز بی‌پاسخ مانده است.

کسری نوری به‌لحاظ جسمی وضعیت مناسبی ندارد و از کمر درد شدید رنج می‌برد. مسئولان قضائی تاکنون از اعزام وی برای انجام ام‌.آر‌.آی و عکس‌برداری جلوگیری کرده‌اند.

کسری نوری، دی‌ماه سال گذشته همراه با صالح‌الدین مرادی، در اعتراض به وضعیت هفت تن از وکلای زندانی دراویش در بند ۲۰۹ اوین به‌مدت ۹۰ روز دست به اعتصاب غذا زد که سرانجام با رسیدگی به خواسته‌اش به اعتراض خود پایان داد.

اتهام‌های وی "تبلیغ علیه نظام" و "عضویت در گروه درويشان" است و به چهار سال و چهار ماه حبس تعزیری محکوم شد. این حکم در دادگاه تجدیدنظر نیز نأييد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.