ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پلیس برزیل ده‌ها تن از معترضان برگزاری جام جهانی را بازداشت کرد

پلیس ضد شورش برزیل، با

پلیس ضد شورش برزیل، با برخورد با تظاهرات مخالفان برگزاری جام جهانی، دست‌کم ۱۴۰ تن از آنان را بازداشت کرد.

به گزارش شبکه خبری یورونیوز، معترض شب گذشته در سائوپائلو، چند خودروی پلیس را به آتش کشیدند و به یک بانک هم حمله کردند.

علاوه بر سائوپائلو، تظاهرات اعتراضی در چند شهر دیگر برزیل از جمله ریودوژانیرو نیز جریان داشته است.

تظاهرکنندگان برزیلی، نسبت به میلیون‌ها دلاری که دولت دارد صرف برگزاری این بازی‌ها می‌‌کند معترضند و خواهان هزینه کردن این بودجه در بخش‌های آموزشی و بهداشتی برزیل هستند.

تابستان گذشته هم تظاهرات‌های مشابه‌ای در برزیل در مخالفت با برگزاری این بازی‌های برپا شده بود که در چند نوبت نیزخشونت کشیده شد.

یکی از معترضان به یورونیوز گفته است: "زمان برگزاری جام جهانی، زمان نبرد خواهد بود و تا آغاز آن هم شاهد جنگ و تظاهرات خواهیم بود و این بازتاب و ادامه اعتراض‌های ضددولتی ژوئن گذشته است."

بازی‌های جام جهانی فوتبال قرار است ژوئن امسال، خردادماه آینده در برزیل برگزار شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • noubaty sansour ra mishekanid

    http://www.bbc.co.uk/persian/world/2014/01/140126_l31_northkorea_executaion_uncle.shtml .بستگان شوهر عمه رهبر کره شمالی اعدام شدند در سایت های ** مغالطه ای راه انداخته اند که دموکراسی هم دیکتاتوری اکثریت است ! پس دیکتاتوری پرولتاریا همان دموکراسی است . صد رحمت به اخوندها ! همه فرض و نتیجه گیری بالا غلط است لازم نیست فیلسوف باشید تا بفهمید اینها چه بلایی سر جهانیان اورده اند و اگر در ایران دستشان به قدرت برسد چه خواهند کرد فقط از خودتان بپرسید ایا در هیچ کشوری در جهان چنین چیزی اتفاق می افتد ؟ یعنی فاشیست ترین کشورهایی که در بلوک مارکسیستی نیستند ایا بامخالف یا رقیب یاحتی خائن به مملکت چنین می کنند ؟ یعنی همه بستگان طرف را با او نابود میکنند ؟ اگراردوغان ومرسی یا الغنوشی اینکار را میکردند الآن همه مردان پوتین در این رسانه ها چه غوغایی میکردند و چه دشنه ها برای نئولیبرالیسم و امریکا و اسرائیل می کشیدند و از اومانیسم ! مارکسیستی و عدالت ! طلبی سوسیالیستی و سوسیال دموکراسی چه افسانه ها می سراییدند اما همه انها ساکت اند ! این خبر سانسور است ! مثل خبرهای انقلاب مردم اوکراین علیه و نئوامپریالیسم پوتینیستی که هنوز سانسور است . در دموکراسی هرگز اقلیت را به بند نمی کشند ! زندان و شکنجه و اعدام نمی کنند ! سانسور هم نمی کنند ! به همن دلیل کسی که در یک دوره اقلیت است در دوره بعد میتواند اکثریت شود . مادام العمر نداریم ! رسانه ها نظر اقلیت را بیشتر پوشش میدهند تا دولت حاکم !