ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در یک اقدام بی‌سابقه، «زندگی آدل» دو نخل طلای دیگر هم گرفت

هشت ماه پس از به پایان رسیدن شصت و ششمین جشنواره فیلم کن، در یک اقدام بی‌سابقه به ادل اگسارشوپولوس و لئا سیدو، دو بازیگر فیلم «زندگی ادل» نخل طلا اهدا شد.

هشت ماه پس از به پایان رسیدن شصت و ششمین جشنواره فیلم کن، در یک اقدام بی‌سابقه به ادل اگسارشوپولوس و لئا سیدو، دو بازیگر فیلم «زندگی ادل» نخل طلا اهدا شد.

هشت ماه پس از به پایان رسیدن جشنواره فیلم کن به ادل اگسارشوپولوس و لئا سیدو، دو بازیگر فیلم «زندگی آدل» نخل طلا اهدا شد

دفتر جشنواره فیلم کن در سایتش اعلام کرد که به درخواست استیون اسپیلبرگ، رییس هیأت داوران شصت و ششمین جشنواره فیلم کن به دو بازیگر فیلم «زندگی آدل» نخل طلا داده می‌شود.

در مراسم اهدای نخل طلا به فیلم «زندگی آدل»، از بازی ادل اگسارشوپولوس، ایفاگر نقش «آدل» تقدیر شده بود. اکنون دو بازیگر فیلم «زندگی آدل»، در یک اقدام بی‌سابقه، هشت ماه بعد از به پایان رسیدن جشنواره فیلم کن در مراسمی که در پاریس برگزار شد، دو نخل طلا گرفتند.

این نخستین بار در تاریخ جشنواره فیلم کن است که پس از به پایان رسیدن جشنواره به هنرمندی نخل طلا داده می‌شود.

رسانه‌های فرانسوی، از جمله لیبراسیون این خبر را بازتاب داده‌اند. برخی از ناظران بر آن‌اند که دو نخل طلا برای بازیگران فیلم «زندگی آدل»، ممکن است نخل طلای برنیس بژو، بازیگر فیلم «گذشته» ساخته اصغر فرهادی را تحت‌الشعاع قرار دهد.

«زندگی ادل» ساخته عبدالطیف کشیش در شصت و ششمین جشنواره فیلم کن با ۱۹ فیلم و از جمله با فیلم «گذشته» ساخته اصغر فرهادی رقابت می‌کرد.

کمپانی وایلد بانج که تهیه‌کنندگی «زندگی آدل» را به عهده داشته گفته است که این فیلم در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به نمایش درآمده و در فرانسه بیش از یک میلیون نفر آن را دیده‌اند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.