ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو هزار و ۵۰۰ مرکز بهداشتی و درمانی در ايران پزشک ندارند

ايرج حريرچی، معاون توسعه وزارت

ايرج حريرچی، معاون توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ايران گفت: "در روستاهای کشور تاکنون تنها پنج هزار و ۶۰۰  مرکز بهداشتی و درمانی ساخته شده است که از اين تعداد دو هزار و ۵۰۰ مرکز فاقد پزشک هستند."

به گزارش خبرگزاری مهر، حريرچی در نخستين نشست مشترک معاونان دانشجويی و فرهنگی و مديران دانشجويی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر ايران افزود: "‌هفت هزار و ۷۰۰ مرکز بهداشتی و درمانی بايد در روستاهای کشور فعال باشند."

به گفته وی فضا و تخت‌های بيمارستان‌های ايران "جوابگوی بيماران نيست."

حميدرضا عزيزی‌فارسانی،عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس ايران نيز چند روز پيش ضمن هشدار نسبت به خروج پزشکان از مناطق محروم گفت: "پيامدهای خروج پزشکان از مناطق محروم،‌ وجود مشکلات بهداشتی و درمانی برای بيماران و بالا رفتن هزينه‌های درمان برای اين افراد است."

به گفته وی "با توجه به شرايط نابسامان معيشتی و رفاهی برای پزشکان در مناطق محروم، بسياری از اين متخصصان از ارايه خدمات در روستاهای دورافتاده سر باز می‌زنند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • samad

    اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه بنیادهای فربه و فاسد زیر نظر نهاد رهبری و سپاه پاسداران به دولت مالیات بدهند تا بتواند از محل این درآمد وظیفه ی قانونی خود در تدارک آموزش و سلامت رایگان برای تمام مردم را انجام دهد.