ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تیم فوتبال زنان ملوان بندرانزلی

تیمی پرطرفدار

مسابقات فوتبال زنان جز در نشریاتی که به ورزش زنان توجه دارند، در رسانه‌های جریان اصلی پوشش نمی‌گیرد. تیم فوتبال زنان ملوان انزلی اما یک استثناست. شهر انزلی همیشه از زنان فوتبالیست حمایت کرده است. الهام یزدی‌ها، خبرنگار ورزشی در مورد تیم زنان ملوان می‌نویسد: «. ملوان شاید تنها تیمی باشد که وقتی مسابقه‌ای در خانه دارد می‌داند که سکوهای استادیوم تختی آنقدر‌ها خالی نمی‌ماند. استقبال بانوان از بازی ملوانی‌ها در انزلی آنقدر زیاد است که این فصل بلیت مسابقات به تماشاچیان در انزلی فروخته شد.»

فوتبال زنان در ایران از لحاظ حرفه‌ای سود آور نیست و تماشاچی ندارد. فدراسیون فوتبال برای فوتبال بانوان مسئول مشخص می‌کند و تیم‌ها تحت پوشش فدارسیون مجزا نیستند. قرارداد‌های زنان فوتبالیست هم تفاوت عمده‌اش با مردان همتا این است که مردان حقوق‌های بالا می‌گیرند و زنان عموما بدون پاداشت یا حق و حقوق ویژه بازی می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • زهرا

    سلام عکس ها رو نمیشه دید؟!!