ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امید از دست رفته؛ بقایای پرواز ناپدید شده مالزی

تصاویر جدی ماهواره‌ای

نخست وزیر مالزی دوشنبه ۲۴ مارس به طور رسمی اعلام کرد هواپیمای ناپدید شده مالزی در جنوب اقیانوس هند سقوط کرده است. با توجه به داده‌های جدید از شرکت ماهواره‌ای اینمارست، آخرین محل بقایای پرواز ۳۷۰ هواپیمایی مالزی در جنوب غرب پرث در استرالیا شناسایی شد.

خانواده‌های مسافران که در کوالالامپور و در پکن گرد هم جمع شده بودند، سوگواری کردند. اما برخی از آن‌ها هنوز به مقامات مالزی اطمینان ندارند و معتقدند تا زمان پیدا شدن تمام بقایای هواپیما، هنوز امید هست.

فرانسه در روز یکشنبه ۲۳ مارس، تصاویر ماهواره‌ای تازه‌ای را ارائه داد و اعلام کرد که  ممکن است که این اشیاء سفید شناور روی آب اقیانوس هند، بقایای هواپیمای ناپدید شده مالزی باشند.

هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ پرواز ۳۷۰ هواپیمایی مالزی از روز ۸ مارس تا کنون ناپدید شده است. گم شدن این هواپیما یکی از گیج کننده‌ترین رخداد‌ها  مرتبط با سوانح هوایی در جهان است.  این پرواز ۲۳۹ نفر سرنشین دارد و برخی از بستگان این افراد هنوز امید دارند که خبر سلامتی عزیزانشان را دریافت کنند.

عکس: AFP

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.