ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درگیری در شرق اوکراین؛ یک کشته و پنج زخمی

در ادامه تنش‌های روز شنبه

در ادامه تنش‌های روز شنبه (۱۲ آوریل / ۲۳ فروردین) در شرق اوکراين آرسن آواکف، وزير کشور اعلام کرد که يک افسر سرويس امنيتی در جریان تيراندازی با شبه‌نظاميان طرفدار روسيه کشته شد. همچنين طی اين درگيری پنج نفر ديگر نيز زخمی شده‌اند.

دیروز شبه‌نظامیان در یکی از ساختمان‌ها تصرف شده، پرچم روسیه را جایگزین پرچم اوکراین کردند

آواکف يکشنبه  (۱۳ آوريل / ۲۴ فروردين)، در صفحه فيس‌بوک خود نوشت که يک افسر سرويس امنيتی در شهر اسلاويانسک، درجريان باز پس‌گيری يک مرکز پليس که توسط افراد مسلح ناشناس تصرف شده بود، کشته شد.

اين ناآرامی در شهر اسلاويانسک و در نزديکی شهر صنعتی دونتسک در شرق اوکراين اتفاق افتاد؛ جايی که به لحاظ جمعيتی، اکثريت آن روس‌زبان هستند.

 روز شنبه شبه‌نظامیان مسلح طرفدار روسیه، پرچم آن کشور را در یک شهر شرقی اوکراین بالا بردند. دست‌کم ۲۰ شبه نظامی مسلح به مرکز فرماندهی سرویس‌های امنیتی و پلیس شهر اسلاویانسک حمله کرده بودند.

یکی از عکاسان خبرگزاری «رویترز» که روز شنبه در صحنه حضور داشت گفت که برخی از ساکنان محلی به شبه‌نظامیان در ساخت سنگرهایی از لاستیک که برای مقابله با پلیس پیش‌بینی می‌شد، کمک کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.