ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شاهرخ زمانی اعتصاب غذای خود را از سر گرفت

شاهرخ زمانی، فعال کارگری زندانی

شاهرخ زمانی، فعال کارگری زندانی که پس از انتقال به زندان رجايی‌شهر اعتصاب غذای ۳۹ روزه خود را شکسته بود به دلیل انتقالش به بند زندانيان خطرناک بار دیگر دست به اعتصاب غذا زد.

شاهرخ زمانی به‌تازگی اعتصاب غذای ۳۹ روزه خود را شکسته بود

به‌گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، شاهرخ زمانی، عضو هيأت مديره کميته پيگيری برای ايجاد تشکل‌های مستقل کارگری و هيأت بازگشايی سنديکای کارگران ساختمان و نقاشان از روز ۱۷ اسفندماه در همبستگی با دراويش زندانی دست به اعتصاب غذای سه روزه زد و پس از تبعيد به زندان قزل‌حصار کرج از روز ۲۰ اسفندماه اعتصاب غذای خود را با خواست بازگشت به بند سياسی زندان رجايی‌شهر کرج به‌شکل نامحدود ادامه داد. وی سرانجام روز ۲۵ فروردين‌ماه به زندان رجايی‌شهرکرج بازگشت و به اعتصاب غذای خود پایان داد.

بنا به این گزارش، این فعال کارگری روز ۲۶ فروردين‌ماه پس از سپری کردن ۲۴ ساعت در قرنطينه زندان رجايی‌شهر به سالن ۱۲ اين زندان وارد شد اما پس از چند ساعت مسئولان زندان وی را به بند سه سالن هشت که به زندانيان عادی و خطرناک اختصاص دارد منتقل کردند.

يک منبع آگاه که نام وی منتشر نشده نیز گفته است شاهرخ زمانی در هنگام انتقال از زندان قزل‌حصار به زندان رجايی‌شهر توسط چند تن از مأموران مورد ضرب و شتم قرار گرفت و دچار خونريزی گوش شد و عينکش شکست.

شاهرخ زمانی پس از بازداشت در تبريز در ۱۸ خردادماه ۱۳۹۰ به ۱۱ سال زندان محکوم شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری ایران ـ شماره 42

    […]  شاهرخ زمانی اعتصاب غذای خود را از سر گرفت رادیو زمانه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ شاهرخ زمانی، فعال کارگری زندانی که پس از انتقال به زندان رجایی‌شهر اعتصاب غذای ۳۹ روزه خود را شکسته بود به دلیل انتقالش به بند زندانیان خطرناک بار دیگر دست به اعتصاب غذا زد. […]