ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مديرکل آژانس بين‌المللی انرژی اتمی به ایران می‌رود

يوکيا آمانو، مديرکل آژانس بين‌المللی انرژی اتمی روز پنج‌شنبه ۲ ژوئيه / ۱۱ تيرماه به ايران سفر می‌کند تا با حسن روحانی، رئيس‌جمهور و علی شمخانی، دبير شورای عالی امنيت ملی ایران ديدار کند.

يوکيا آمانو، مديرکل آژانس بين‌المللی انرژی اتمی روز پنج‌شنبه ۲ ژوئيه / ۱۱ تيرماه به ايران سفر می‌کند تا با حسن روحانی، رئيس‌جمهور و علی شمخانی، دبير شورای عالی امنيت ملی ایران ديدار کند.

يوکيا آمانو، مديرکل آژانس بين‌المللی انرژی اتمی و حسن روحانی، رئيس‌جمهور ایران در دیدار قبلی آمانو از ایران

سفر آمانو به ایران به درخواست مقام‌های ایرانی صورت می‌گیرد.

موضوع دسترسی به سايت‌های غيرنظامی و مصاحبه با کارشناسان هسته‌ای ایران از جمله مسائل مورد اختلاف ایران و کشورهای غربی در مذاکرات هسته‌ای است. کشورهای غربی خواهان دسترسی بیشتر بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تأسیسات ایران هستند تا برنامه هسته‌ای این کشور را راستی‌آزمایی کنند اما ایران این موارد را رد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، يک ديپلمات بلندپایه ایران در وين که نام وی منتشرنشده گفته است سفر یوکیا آمانو به ایران برای یافتن راه حل در این زمینه‌هاست.

در حالی‌که روز سه‌شنبه ۳۰ ژوئن / ۹ تیرماه مهلت نهایی برای دستیابی به توافق جامع هسته‌ای بین ایران و کشورهای ۱+۵ اعلام شده بود این مذاکرات با توافق طرفین به مدت یک هفته تا ۷ ژوئیه / ۱۶ تیرماه تمدید شد.

محمد جواد ظريف، وزير امور خارجه ایران روز سه‌شنبه در وين با آمانو ديدار کرد.

ديپلمات ارشد ایرانی گفته است که ايران راهکارها و پيشنهادهايی را برای رفع ابهامات و سئوالات آژانس درباره مسايل گذشته در سفر آمانو به تهران ارائه خواهد کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    وقتش و پول سازمان ملل را تلف میکند.......