ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آلبوم تازه علی عظیمی

محمد تنگستانی - آلبوم تازه علی عظیمی با ده ترانه در راه است. این آلبوم ماه آینده منتشر می‌شود. با او به مناسبت گفت‌و گویی انجام داده‌ایم.

آلبوم تازه علی عظیمی با ده ترانه در راه است. این آلبوم ماه آینده منتشر می‌شود.

علی عظیمی، نوازنده، خواننده و آهنگساز ساکن لندن

پیش از این نماهنگ «پیش‌درآمد» علی عظیمی با استقبال علاقمندان به موسیقی تلفیقی ایران قرار گرفته بود. علی عظیمی در این ترانه سبک‌های مختلف رپ، پاپ ایرانی با سویه‌هایی از راک را با هم تلفیق کرده بود.

علی عظیمی:

آلبوم جدیدم حاصل روندی‌ست که بلافاصله بعد از آلبوم اول شروع شد، با همان تیمی که با آنها آلبوم اولم را کار کردم. با هم بسیار جور هستیم و فضای‌های فکری نزدیکی داریم. بیش از یکسال است که روی این آلبوم داریم کار می‌کنیم. وقت زیادی گذاشتیم و احساس می‌کنم این آلبوم به لحاظ موسیقایی و شعر بسیار پخته‌تر است.

علی عظیمی هنوز نامی برای آلبوم تازه‌اش انتخاب نکرده است. او شعر ترانه‌هایش را خودش می‌سراید. آهنگ‌ها را هم خودش می‌سازد.

علی عظیمی:

ادعا ندارم ترانه‌هایم بدیع هستند، ولی مسیر رشدی را دارم طی می‌کنم و امیدوارم در آلبوم تازه یک پله جلوتر رفته باشم در ترانه‌سرایی. زندگی‌ام واقعاً تعطیل شده و شب تا صبح فقط دارم به ترانه‌ها فکر می‌کنم. این کار بسیار لذت‌بخش است. هیچ‌وقت به این جدیت کار نکرده بودم.
پیش از این از علی عظیمی آلبوم «آقای پست» منتشر شده است. در این آلبوم برخی از ترانه‌های قدیمی «رادیو تهران»، مثل «از تو بریدم» که حدوداً ۱۵ سال پیش اجرا شده هم گنجانده شده.

گروه «رادیو تهران» یکی از اولین گروه‌های راک زیرزمینی ایران بود که موسیقی راک را با شعر فارسی تلفیق کرد. علی عظیمی گیتاریست، ترانه‌سرا و خواننده این گروه بود. گفت‌و‌گو با او را می‌شنوید:

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.