ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سه کارگر دیگر قربانی فقدان ایمنی محیط کار شدند

سقوط یک دستگاه لودر در معدن شن شهرستان بردسکن جان یک کارگر این معدن را گرفت. همچنین در حادثه‌ای دیگر فقدان ایمنی محیط کار جان دو کارگر معدن را در دامغان گرفت.

یک کارگر معدن شن شهرستان بردسکن و دو کارگر معدن طَزَره دامغان در حوادث جداگانه ناشی از فقدان ایمنی محیط کار جان خود را از دست دادند.

عکس تزئینی است.

سقوط یک دستگاه لودر در معدن شن شهرستان بردسکن، از توابع استان خراسان رضوی جان یک کارگر این معدن را گرفت.
به گزارش ایسنا، در یکی از معادن شن اطراف شمال غربی شهرستان بردسکن یک دستگاه لودر هنگام کار در معدن به گودالی ناشی از برداشت شن حفره شده سقوط و متأسفانه راننده ۵۲ ساله آن فوت کرد.
همچنین در حادثه‌ای دیگر فقدان ایمنی محیط کار جان دو کارگر معدن را در دامغان گرفت.
به گزارش ایرنا، رییس اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی دامغان از حادثه در معدنی در منطقه طَزَره دامغان در در ۶۰ کیلومتری شمال استان سمنان خبر داد که باعث مرگ دو کارگر این معدن شد.
به گفته محمود پورمعظمی در این حادثه یک تن نیز مجروح شد. به گفته او بسته نبودن سیم‌بکسل به واگن زغال علت این حادثه بوده است.

کوتاهی برخی از سازمان‌ها و نهادهای مسئول در نظارت کامل و دقیق کارگاه‌ها، وجود مشکلات مالی در کارگاه‌ها و مراکز تولیدی، فعالیت برخی کارگاه‌های پنهانی دور از چشم مجریان قانون، بی‌اطلاعی کارگران در مورد مخاطرات محیط کار و همچنین سهل‌انگاری برخی از کارگران در استفاده از وسایل بهداشت کار از جمله عوامل مهم در بروز حوادث هنگام کار در ایران به شمار می‌رود.

سازمان پزشکی قانونی ایران گفته است طی یک بازه زمانی ده ساله (۱۳۸۳ تا ۱۳۹۲) ۱۲ هزار و ۴۳۷ نفر در حوادث کار جان خود را از دست داده‌اند و تلفات حوادث کار طی سال‌های اخیر سیر صعودی داشته است.

این آمار صرفاً مرگ‌های ناشی از حوادث شغلی را شامل می‌شود و شامل مرگ‌های ناشی از بیماری‌های شغلی نیست.

تازه‌ترین گزارش وزارت کار نشان می‌دهد که سالانه ۱۴۰۰ کارگر، مسقیماً بر اثر حوادث فیزیکی ناشی از کار جان خود را از دست می‌دهند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.