ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسرائیل دومین تندروی یهودی را دستگیر کرد

مقامات اسرائیلی یکی دیگر از تندروهای یهودی را بازداشت کردند. این‌که او در آتش‌سوزی مرگبار خانه یک خانواده فلسطینی در روستای «کفر دوما» دست داشته روشن نیست.

مقامات اسرائیلی یکی دیگر از تندروهای یهودی را بازداشت کردند. این‌که او در آتش‌سوزی مرگبار خانه یک خانواده فلسطینی در روستای «کفر دوما» دست داشته روشن نیست. اسرائیل از این اقدام به‌عنوان «ترور» یاد می‌کند.

علی سعد دوابشه، نوزاد فلسطینی که در آتش‌سوزی مرگبار خانه‌شان در روستای «کفر دوما» کشته شد.

سخنگوی سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شین‌بت) اعلام کرد که مرد دستگیرشده متهم به عضویت در یک گروه تندرو یهودی است.

در پی کشته شدن یک نوزاد یک سال و نیمه فلسطینی در جریان به آتش کشیدن خانه آن‌ها توسط تندروهای یهودی در کرانه باختری رود اردن، مقامات امنیتی اسرائیل با تندروهای یهودی با شدت برخورد می‌کنند.

در روز سه‌شنبه یک دادگاه منطقه در ناصره، حکم به نگه داشتن میر اتینگر، رهبر یکی از گروه‌های افراطی یهودی در بازداشت داد. اتینگر در شهر سافد، در شمال اسرائیل دستگیر شده بود.

افراد ناشناس روز جمعه ۳۱ ژوئيه / ۹ مردادماه در دهکده فلسطینی «کفر دوما»، نزدیک به نابلس، به یک خانه مسکونی کوکتل مولوتف پرتاب کردند و آن را به آتش کشیدند. یک نوزاد ۱۸ ماهه در این رویداد کشته شد. تمام شواهد نشان می‌داد که این اقدام توسط تندروهای یهودی انجام شده است.

تلویزیون اسرائیل گزارش داد، دادستان کل یهودا واین‌اشتاین اعلام کرده که سه مظنون افراطی یهودی نیز در «بازداشت اداری» قرار گیرند.

«بازداشت اداری» به مقامات قضائی اسرائیل این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به برگزاری دادگاه بازداشت مظنونان را هر شش ماه تمدید کنند. در حال حاضر، بر اساس این قانون، بیش از ۳۷۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل به‌سر می‌برند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.