ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیوشا توکلیان برنده جایزه بزرگ پرنس کلاوس هلند شد

نیوشا توکلیان، عکاس و خبرنگار ایرانی برنده جایزه بزرگ پرنس کلاوس، جایزه سلطنتی هلند شد.

نیوشا توکلیان، عکاس و خبرنگار ایرانی برنده جایزه بزرگ پرنس کلاوس، جایزه سلطنتی هلند شد.

نیوشا توکلیان؛ منبع: بنیاد پرنس کلاوس

بنیاد فرهنگ و توسعه پرنس کلاوس، پنج‌شنبه، ۱۲شهریور / ۳ اوت اعلام کرد که نیوشا توکلیان، عکاس ایرانی برنده جایزه بزرگ پرنس کلاوس خواهد شد. نیوشا توکلیان این جایزه را در ماه دسامبر دریافت خواهد کرد.

او تاکنون بخشی از جایزه خود را به سازمان محک برای درمان بیماران سرطانی٬ جایزه شید برای عکاسان٬ حمایت از پناهنده های سوری و عراقی و کمک به سازمان های حمایت از حیوانات تقدیم کرده است.

نیوشا توکلیان سال‌هاست به صورت حرفه‌ای عکاس - خبرنگار است. ژانر کارهای او متفاوت است. برای مثال او جسورانه از اتفاق‌های سیاسی عکس‌ می‌گیرد و در عکاسی پرتره از جوانان و زنان زبردست است.

توکلیان، ۳۴ ساله است، در تهران زندگی می‌کند و همسر خبرنگار هلندی توماس اردبرینک است که به خاطر ساخت مجموعه چهار قسمتی «مرد ما در تهران» در بین ایرانیان، به ویژه ایرانیان ساکن هلند، فردی شناخته شده است. توماس اردبرینک خبرنگار Nos و Volkskrant هلند و نیویورک تایمز آمریکاست.

عکس‌های نیوشا توکلیان از سال ۲۰۰۲ در نشریات معتبر بین‌المللی مانند تایم، نیویورک تایمز، اشپیگل، لوموند، فیگارو و برخی دیگر از نشریات آمریکایی و اروپایی به چاپ رسیده است.

او عکاس خودآموخته‌ای است که عکاسی حرفه‌ای را در سن ۱۶ سالگی در نشریه زن آغاز کرد و در نشریات دیگر ادامه داد.  توکلیان تاکنون در کشورهای عراق، لبنان، سوریه، عربستان و پاکستان به عکاسی پرداخته است.

بنیاد فرهنگ و توسعه پرنس کلاوس هر سال ۱۱ برنده دارد. جایزه بزرگ پرنس کلاوس به مبلغ ۱۰۰ هزار یوروست و در کنار آن به ۱۰ فرد دیگر نیز جوایزی به مبلغ ۲۵ هزار یورو داده خواهد شد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امام پانزدهم

    تااو جایزه اش رابه خاندان ومقابر ماندهد هیچ گونه ارزشی ندارد

  • ﺮ‎ﺂﺩﻣـــــــﮩ̉ـــــــﺮ

    تبریک به ایشون و جامعه ایرانی.واقعا که شنیدن همچین خبر خوبی در این برهه زمانی که بیشتر اخبار سیاسی و جنگ هست مثل بارش باران وسط تابستون گرم میمونه.