ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روسیه: حملات هوایی ما تا پایان عملیات ارتش سوریه ادامه دارد

کرملین اعلام کرد که حملات هوایی روسیه به مواضع داعش در خاک سوریه تا زمانی که نیروهای ارتش سوریه حملات خود را به پایان نبرده‌اند ادامه خواهد داشت.

کرملین اعلام کرد که حملات هوایی روسیه به مواضع داعش در خاک سوریه تا زمانی که نیروهای ارتش سوریه حملات خود را به پایان نبرده‌اند ادامه خواهد داشت.

به‌گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز جمعه ۹ اکتبر / ۱۷ مهرماه ضمن اعلام این خبر گفت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفته است هدف از حملات هوایی این کشور حمایت از نیروهای نظامی سوریه است.

روسیه از روز ۳۰ سپتامبر / ۸ مهرماه مداخله نظامی خود در سوریه را آغاز کرد. در این مدت روسیه با بمباران هوایی و سپس شلیک موشک‌های کروز از دریای خزر، مخالفان حکومت اسد را هدف قرار داده است.

روسیه می‌گوید این حملات به درخواست حکومت سوریه و علیه مواضع نیروهای گروه «دولت اسلامی» (داعش) صورت می‌گیرد. اما مخالفان رژیم سوریه و آمریکا می‌گویند روسیه در حملات هوایی خود مواضع دیگر گروه‌های مخالف حکومت اسد را نیز هدف قرار می‌دهد.

به‌گزارش اسپوتنیک، در هفت روز نخست حملات روسیه ۱۰۰ موضع داعش مورد هدف قرار گرفته و حکومت سوریه نیز می‌گوید بمباران‌های روسیه در نخستین روزها دست‌کم ۴۰ درصد زیرساخت‌های داعش را ویران کرده است.

ارتش سوریه روز پنج‌شنبه ۸ اکتبر / ۱۶ مهر اعلام کرد که «حمله بزرگی را برای سرکوب تروریست‌ها و آزادسازی مناطقی که از تروریسم و جنایات آن رنج می‌برند، آغاز کرده است».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهرداد

    عربستان ائتلاف برای حفظ حکومت عبد منصور تشکیل می دهد و شبه نظامی مخالف و غیر نظامی را بمباران می کند این از نظر حکومت و رسانه های غربی می شود دفاع از دمکراسی ، سی سی در مصر اعدام می کند مخالفین را این می شود دفاع از دمکراسی حالا روسیه و ایران ائتلاف تشکیل دادن در حفظ حکومت اسد این می شود جنایت و کشتار مردم بی گناه یکی به من بگه چه فرقی بین ائتلاف عربستان و ائتلاف روسیه هست که اولی میشه خوب و دومی میشه بد . همه چیز نسبی شده در شرایط فعلی در ضمن من موافقم اسد باید برود ولی نه اینطوری با جنگ چرا که اینگونه رفتن اسد تازه آغاز بدبختی های سوریه است هیج فکر کرده اید بعد از اسد کی بیاید سرکار ارتش آزاد یا احرار الشام یا النصره یا داعش یا لوا الداود یا ...... بدبختی سوریه تازه با رفتن اسد شروع میشه این همه گروه هزار رنگ چنان به جان هم بیافتند که اثری از سوریه و سوری در تاریخ باقی نماند

  • Farid

    گل بود به سبزه آراسته شد! پوتین  و داعش به حزب اله و پاسداران و افغانها اضافه شدند تا سوریه ایها را بیشتر شکنجه و کشتار کنند... اوباماها هم مشغول پاک کردن تمام خط قرمزهایش است تا نکند توافق ابکی هسته بهم بخورد !!