ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محسنی اژه‌ای بازداشت پسر مهاجرانی را تأیید کرد

بازداشت محمد محسن مهاجرانی با حکم بازپرس دادسرای ویژه مفاسد اقتصادی صورت گرفت.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه ایران تأیید کرد که پسر عطاء الله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات محمد خاتمی، در رابطه با گم شدن دکل نفتی بازداشت شده است.

محسنی اژه‌ای، یکشنبه اول آذر در هشتاد و هشتمین نشست خبری خود گفت که محمد محسن مهاجرانی در رابطه با «گم شدن دکل نفتی» بازداشت شده است «اما نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم».

خبرگزاری‌های محافظه‌کاری مانند خبرگزاری فارس، چهارشنبه ۲۷ آبان نوشتند که بازداشت پسر مهاجرانی با حکم بازپرس دادسرای ویژه مفاسد اقتصادی صورت گرفت.

مسعود میرکاظمی، وزیر نفت دولت محمود احمدی‌نژاد پیشتر پسر مهاجرانی را «دلال این دکل» خوانده و در جریان گم شدن آن متهم دانسته بود.

محمدمحسن مهاجرانی در بیانیه‌ای اعلام کرد که کلیه فعالیت‌های اقتصادیش در چارچوب قوانین تجاری جمهوری اسلامی بوده است. او هرگونه نقش مستقیم یا غیرمستقیم خود در گم شدن دکل را نیز تکذیب کرد.

در سال ۱۳۹۰ یک دستگاه دکل نفتی به‌نام دکل «دین» حدوداً به‌مبلغ ۸۷ میلیون دلار از یک شرکت خارجی خریداری اما بعد مفقود شد و از سرنوشت آن اطلاع دقیقی در دست نیست.

مهرماه سال ۹۳ یکی از نمایندگان مجلس از گم شدن این دکل نفتی خبر داد و ۱۴ ‌نماینده مجلس با امضای نامه‌ای به هیأت رئیسه مجلس خواستار پیگیری این موضوع شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.