ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی: «انتخابات پرشور بر روی منطقه و جهان تأثیر خواهد گذاشت»

روحانی گفت که کشورهای منطقه و جهان «وقتی ببینند پس از برجام صف‌های طولانی در پای صندوق‌های رأی ایجاد شده است واقعاً صحنه‌های زیبا و قشنگی است».

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران گفت که شرکت «پرشور» در انتخابات نه تنها «بر ملت ما» تأثیرگذار است، بلکه «بر روی منطقه، جهان و دید آنها نسبت به جهان تأثیر خواهد گذاشت».

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس جمهوری ایران، شنبه ۲۴ بهمن در مجمع سالیانه بانک مرکزی گفت «در شرایطی که در منطقه شاهد جنگ و خونریزی هستیم» حضور مردم پای صندوق‌های رأی «بسیار مهم، زیباتر و تأثیرگذارتر است».

روحانی گفت که کشورهای منطقه و جهان «وقتی ببینند پس از برجام صف‌های طولانی در پای صندوق‌های رأی ایجاد شده است واقعاً صحنه‌های زیبا و قشنگی است».

رئیس جمهوری ایران با تأکید بر این که مردم در انتخاب «افراد اصلح و برتر» از میان کاندیداها باید دقت کنند، گفت: «همه باید حواسمان جمع باشد».

تعداد زیاد داوطلبانی که برای نامزدی در انتخابات این دو مجلس رد صلاحیت شده‌اند، واکنش‌هایی از سوی برخی از اصلاح‌طلبان را به دنبال داشته است.

روحانی هفته گذشته در همایش «زنان، اعتدال و توسعه» گفته بود که  «می‌دانیم که اگر حضور داشته باشیم، نفعی ولو اندک به دست خواهیم آورد اما با عدم حضور حتماً زیان خواهیم برد و معلوم است که در چنین شرایطی، نفع کم را انتخاب خواهیم کرد».

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری هفتم اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    انتخابات پر شور باحذف ۵۰ درصد کاندیداها؟!

  • روزبه

    شرکت در انتخابات باید برای هر دو طرف یعنی مردم و نظام سود داشته باشد نه اینکه یکی از انتخابات برای تائید نظام استفاده کند و آن طرف دیکر یعنی مردم را فردای انتخابات بهانواع و انحای گوناگون سرکوب کند یا موقع تقسیم مشاغل و مناصب فقط بین اعوان و انصار خودشون تقسیم کنه و دیگه صحبتی از مردم و سهم آنان در کشور وجود نداشته باشه. مسئله دیگه اینه خیلی از مشکلات جاری کشورکه شما می خواهید با نمایش حضور مردم در به اصلاح انتخابات کذایی به رخ دول دیگر بکشید چه در زمینه داخلی چه خارجی از طرف خودتون ایجاد شده حالا از مردم میخواهید با رای شان ادامه این وضع رو تائید کنند. شما در عرض نزدیک به 40 سال گذشته بغیر از مشکل آفرینی نظیر جنگ . خونریزی. فساد اداری . نابودی محیط زیست با اجرای طرحهای حساب نشده.اعتیاد. فحشا. آوارگی میلیونها انسان در داخل و خارج. فرار مغز ها وووو..... آقای خامنه ای . روحانی. خاتمی. رفسنجانی.و دیگر عمله و اکره نظام. 1388 آخرین باری بود که من و عده کثیری همچون من به شما برای تغیر مسالمت آمیزقدرت رای داد ولی شما با تقلب و به خون کشیدن و حبس رهبران به مردم دهن کجی کردید.همانطور که روزی مهدی بازرگان در دادگاه نظامی رژیم گذشته اشاره کرد و این در مورد همه ج.ا. هم صدق میکند دفعه آینده مردم از لوله تفنگ به شما رای خواهند داد (نقل به مزمون) . امیدوارم به موقع سر عقل بیایید و راه را برای تغیر مسالمت آمیز قدرت هموار کنید و از خون و خونریزی خود و مردم اجتناب کنید شاید راه نجاتی برای جان شما و یارانتان باقی باشد. چه بسا روحانت هم اندکی از آبروی بر باد رفته در جامعه را بدست بیاورد و مورد بخشش ملت معتدل و آرام ایران قرار بگیرد. آز خشم ملت پرهیز کنید.